Hamile Günlüğü - 24. Hafta


Herkese merhaba! Biliyorum söz verdiğim hamilelik günlüklerini düzenli olarak yazamıyorum ama kesik kesik de olsa paylaşmaya devam :) En son yazdığım yazının üzerinden tam tamına 5 hafta geçmiş ve biz kocaman olmuşuz :) Her ne kadar üzerimdeki kabandan pek belli olmasa da 24. hafta kendini büyük hissetmekmiş :)

Son 5 hafta nasıl geçti derseniz tam anlamıyla bir çılgınlıktı heralde :) Hiç düşmeyen iş tempom, heryere yetişmeye çalışma çabası biraz yorucu olmaya başladı. Ev, iş, arkadaşlarla buluşmalar, blog derken biraz kendimi fazla yordum sanırım. Bu nedenle geçtiğimiz haftasonu Pazar gününü sadece kendime ayırdım. Öğlene kadar yatakta takılıp (takıldım diyorum çünkü yıllar yılı saat 9 olduğunda gözlerini açan bir insanım), havanın güzel olmasını bahane edip dışarıda yaptığımız kahvaltıyı Yıldız Parkı'nda yürüyüşle tamamladık. 1 gün önce yağan yağmurun yarattığı toprak kokusunu içine çekmek kadar güzel bir his yok sanırım.

Bu hafta 6. aya girmemle birlikte rutin tahlillerim ve şeker yüklemem yapıldı. çok şükür her şey yolunda. Şeker yüklemesinden çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı. Sonuç olarak gayet sağlıklı bir anne ve bebek olarak yolumuza devam ediyoruz. Bugünlere gelebileceğimi açıkçası hiç hayal etmemiştim. O kadar hayal etmemişim ki, hayatıma eskisi gibi devam ederken birden göbeğimi görünce şaşırıyorum sanki :) En büyük şaşkınlığımı ise 4. ayın başında elbise olarak aldığım kıyafetleri şimdi tunik olarak giydiğimde yaşıyorum sanki :) Anladım ki 24. hafta kıyafetlerine büyük gelmekmiş.

Sevgiler...






 Sosyal medyada takip edin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos