Rimmel - Lemon Drop Oje


Rimmel Lemon Drop tam da adının hakkını veren bir oje. Limon sarısı rengiyle gönlümü iki yıldır fethediyor. Şu an satışta bu seri var mı tam emin değilim ama bulursanız yaz için mutlaka edinin derim.

Bu arada tombiş suratım ve ellerim hamileliğimin son günlerinin eseri :)

Gördüğünüz fotoğrafta iki kat uyguladım, normalde 2 kat uyguladığımda gayet güzel opak bir görünüm elde ediyorum ancak ojem kurumaya başladığından bir türlü düzgün süremedim ve dalga dalga bir görünüm oluştu. Buna rağmen sanırım bu yaz da idare edebilirim kendisiyle.

Fırçası bildiğimiz Rimmel'in kalın fırçalarından ve kalıcılığı çok iyi. Bir hafta çıkarmasam tırnaklarımdan çıkmaz :) Ekstra olarak hafif bir limon kokusu var.

Uzun lafın kısası ben bu ojeyi çok seviyorum.

Sevgiler...
Yeni yazılar için takip edin!

5 yorum:

  1. Limon rengi her şeye bayılıyorum :) Çok yakışmış

    YanıtlaSil
  2. Bu ojenin rengini çok seviyorum ama sürülmesi gerçekten zor.O yüzden elim sık gitmiyor ne yazıkki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ilk aldığımda o kadar zor değildi sürmesi, belki seninki de kurumuş olabilir mi?

      Sil
  3. Sen niye bu kadar tatlısınız acaba :D <3

    YanıtlaSil

 

Videos