Ofis Stili - Doğum Günü Kızı

İşe Giderken Ne Giysem

Blogumun ilk stil postundan herkese merhaba! 29 yaşıma girdiğim günü de pek tabi her yıl olduğu gibi ofiste kutladım. Ancak bu kez fotoğrafımı çekecek bir insan evladı bulmuşken pek tabi bırakmadım. Boy boy poz verdim :) Hal böyle olunca da uzun zamandır planladığım blog postum doğaçlama bir şekilde bir iphone objektifinden ortaya çıktı. Sanırım bu işi sevdim ve sanırım devamı gelecek.
İşe Giderken Ne Giysem
Doğumdan sonra topuklularla pek aram yok. Ancak ofiste sürekli bir çift topuklu ayakkabı bulunduruyorum. Çünkü genellikle günün beni nereye götüreceği belli olmuyor.
İşe giderken ne giysem

Bluzum bu yıl ilk kez kutladığım Anneler Günü'nde sevgilimden hediye.... Eteğim ise bana rengi ve çiçekleriyle bana enerji veriyor. Kırmızı, kullanıldığı her yere enerji katıyor. Genellikle fazlasıyla yoğun geçen iş günlerimde rahat kıyafetler tercih ediyorum. Doğum sonrası stilim genel olarak rahatlık ekseninde gelişiyor doğal olarak. Genellikle ertesi gün ne giyeceğimi bir gün öncesinden planladığım için ertesi gün işe giderken ne giyeceğimi de pek düşünmüyorum (Çalışan anne halleri).

İşe Giderken Ne Giysem
İşe Giderken Ne Giysem
Son paylaşımımda ofisteki doğum günü kutlamamızdan gelsin. Ajans başkanımızla aynı gün doğmuşsam meğer :)
A photo posted by Seher Polat (@seherpolat) on
Umarım ilk stil postumu beğenmişsinizdir. Zira artık blogumda stil postlarımla da arz-ı endam etmeyi planlıyorum.

Bluz : Mango, Etek : Stradivaruss, Ayakkabı: Nine West
Sevgiler...

5 yorum:

 

Videos