Bioderma Sebium AKN Krem

Bu ürün aslında geçtiğimiz sene dermobakim.com tarafından denemem için gönderilmişti. Ama ben hem yoğun iş tempom hem de sağlık sorunlarım derken, zaten kendimi unuttuğum bir döneme denk geldiğinden bu güzel hediyeyi unuttum (:

Yaklaşık 1 ay önce yeniden elime geçen bu ürünü kullanmadığıma pişmanım diyebilirim. Nitekim sivilcelerimi gerçekten yatıştırdı. Özellikle aldığım hormonlardan dolayı cildim kafayı iyice yemişken.

Önce Bioderma bu ürün hakkında ne diyor bir bakalım;

İçerdiği Fluidactiv® kompleksi sayesinde sebum kalitesinin yükseltilmesine, akne ve siyah noktaların giderilmesine yardımcı olur.

Anti bakteriyel çinko glukonat ile sebum miktarını dengelemeye destek olur, hassas keratolitik AHA esterleri ve salisilik asit içeriğiyle, akne eğilimli cildin ihtiyacı olan yenileyici bakımı sunar.

Hafif ve yağsız bir dokuya sahiptir, komedojenik değildir.


Peki ben ne diyorum;

Yüzümdeki siyah nokta ve akne oluşumunu tamamen geçirmese de iyileştirdi. Sonuç olarak 1 aydır kullandığım bir ürün olduğundan dolayı bence gayet normal.

Her gün makyaj öncesi kullanılabilecek bir ürün.

Tek beğenmediğim yanı ise bu ürünü sürüp dışarı çıktıktan sonra garip bir şekilde yüzüm terliyor gibi hissediyorum. Bilmiyorum belki yaz aylarındaki nemin de etkisiyle olabilecek bir durum. Ama açıkçası bu his benim bu ürünü kullanmama engel olmuyor.

Fiyatı dermobakim.com 'da 57 TL ve şu anda %20 indirimde. Ürünü almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.

NOT : Bu yazıyı henüz hamile değilken, yaklaşık 6 ay önce yazıp taslaklara kaydetmiştim. Kısmet bugüneymiş :) Hamileliğim süresince akneli ciltler için olan ürünlerden genel olarak kaçındım. Bilginize...

----
This product has been sent by Dermobakim.com last year. But I totally forgot with my working routine and health issues. I found it when I was cleaning my drawers. And I'm very glad that I found it.

My skin's gone crazy since I start to take hormone pills. I'm using this product to handle my acne problem.

Let's take a look about what does Bioderma says about this product

Rich in hydrating agents, Sébium AKN is very comfortable to use.
Non-comedogenic, its light, non-oily texture makes it easy to use.
The tolerance of Sébium AKN is excellent.

What do I say;

It controls my blemishes well, especially since I'm taking hormone pills.
You can use it everyday, before make up. It dries fast.

The only thing that I don't like is, I feel like I'm wearing a mask when I first go out. But it goes in seconds. However it doesn't make me stop using it. 

Yeni yazılar için takip edin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos