Estee Lauder - Clear Difference Advanced Blemish Serum


Hamilelik döneminde akne üretimine ara veren cildim, son 6 aydır eski formuna dönmeye başladı. Özellikle de malum dönemlerde...

İşte ne zaman yüzümdeki durum kötüye gitmeye başlasa ilaç niyetine kullandığım bir ürün oldu bu serum. Son yıllarda akne konusunda belki de en çok işime yarayanı. Bitmesin diye gözünün içine baktığım :) Doğru nemlendirici kombinasyonunu bulduğunuzda cildinizi gerçekten olumlu yönde etkiliyor, ki benim için bu kombinasyon Darphin'in melaperfect nemlendiricisi oldu.

Tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyor. Eğer benim gibi yetişkin aknesi probleminiz varsa ve karma ciltliyseniz kesinlikle seveceğinizi düşünüyorum.  Kuru ciltlilerin cildini özellikle kış aylarında kurutabilir.

İçeriğinde taze nane ve okaliptüs aroması bulunuyor. Hafif parfümlü olan serumun çok fresh bir kokusu var.

Tüm bunların dışında ciltteki parlamayı da engelliyor. Yani şu sıcak yaz günleri için fazlası ile ideal.

Kesinlikle yeniden alınacaklar sınıfında :) Detaylı olarak inceleyip satın almak isterseniz buyrunuz linki burada.

5 yorum:

  1. estee kremler genelde çok iyiler zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç kullanmamıştım ancak çok beğendim, şimdi diğer ürünlerine de bakmaya başladım :)

      Sil
  2. Ben seni takip etmiyormuşum inanabiliyor musun o.O Yılbaşı geliyor ya ne güzel kofreler olur ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha olsun geç olsun güç olmasın di mi :) Ben yılbş kofre işini tamamen aklımdan çıkarmışım :)

      Sil
    2. ay benim de aklımdan çıkmıyor :))) hem de ykm, Boyner uzmanlarıyla kanka olursan testerları da bol veriyorlar ^.^ kasıma ne kaldı şurada

      Sil

 

Videos