Essie Bordeaux ve All in One Base

Herkese merhaba! Bugün yine bordolardan gidiyorum :) Son dönemde sanırım bulduğum her markanın bordo ojesini satın alıyorum :D Gerçi bu oje bana geçtiğimiz yıl Essie'nin lansmanında hediye edilmişti ancak kıyıda köşede kaldığından hiç kullanmamışım. Bu hafta kendisine şans verdim ve açıkçası çok iyi anlaştık :) Fotoğrafta gördüğünüz görünümü iki katta elde ettim. Belki bir üçüncü kat daha sürülerek daha opak bir görünüm elde edilebilir belki ama ben bu halini de beğendiğimden bu şekilde bıraktım.

Bugün size bahsetmek istediğim diğer bir ürün ise Essie'nin meşhur base coat'u. Açıkçası ben bu bazı ilk kullandığım dönemde pek sevmemiştim. Bu bazı kullandığımda ojem daha kısa kalıyor hissine kapılmıştım bir süre. Ancak sonrasında çok sevdim. Artık nedense böyle bir problem yaşamıyorum. Hatta kendisini çok seviyorum, çünkü sayesinde tırnaklarım sararmıyor.

Bu ikiliyi Pazartesi günü sürdüm ve bugün Cuma olmasına rağmen sadece uçları hafifçe çıktı. Bu da pek çoğumuz için iyi bir performans sayılabilir.

Siz sürdüğünüz ojenin kaç gün dayanıklı olmasını bekliyorsunuz?

Sevgiler...

Yeni yazılar için takip edin!

2 yorum:

 

Videos