Estee Lauder Online Mağazası Açıldı!







 Geçtiğimiz hafta pek çoğunuzun bildiği üzere Estee Lauder online mağazası açıldı. Bu güzel haberi Estee Lauder ailesiyle birlikte Etiler'deki P.F. Changs'da kutladık. Aslında bu tarz blogger etkinliklerini çok seviyorum çünkü günlük telaşım içerisinde görüşemedğim ve çok sevdiğim blogger arkadaşlarımı bu vesileyle görmüş oluyorum. Fırsattan istifade Chunlibeauty ve Ojemrujumrimmelim ile bol bol şımarıp fotoğraf çektirdik. 



Göbeğim gittikçe büyüyor ve tabi büyüdükçe ilgi görüyor :) İlk başlarda bu ilgi beni biraz mahçup etsene sanırım yavaş yavaş alışıyorum :)

 Sanırım bu dörtlüyü çok seviyorum. Bir de Chunlibeauty'nin saçlarını :D 

Pınar'cığım ile de her etkinlikte fotoğraf çekilmeyi ihmal etmiyoruz :)

Yavaştan yumoş ayısı kıvamını almaya başladım sanırım :D 

Chunlibeauty, Ojemrujumrimmelim ve sevgili Papatya ile gecenin hatırası, 24. haftamı da yine dolu dolu geçirmenin mutluluğu içerisindeyim. Doğuma kadar gezmeye devam. Sonrası nasıl olur Allah kerim.

Bu yazıda hep kendimden bahsettim, biraz da o gece kutlamak üzere bir araya geldiğimiz Estee Lauder online mağazasından bahsetmek istiyorum. Çünkü biliyorum ki birçoğunuz online alışverişi çok seviyorsunuz. Bence online alışveriş yüzyılın en önemli icadı, böylece hafta sonumu alışveriş için harcamak zorunda kalmıyorum.

Estee Lauder'in bize sunduğu fırsatlar ise şu şekilde;


• Online alışverişe özel kampanyalar.

• Tüm siparişlerinizde, 2 adet Estée Lauder seyahat boy ürün hediyeniz.
• 300 TL ve üzeri alışverişlerinizde 3. seyahat boyu ürününüz de ekstra hediyeniz.
• Tüm alışverişlerinizde kargo ücretsiz!
• Siparişleriniz 2 iş günü içerisinde kapınızda!
• Estée Lauder uzmanından canlı destek!
• Estée Lauder bültenine kayıt olun, yeniliklerden ilk siz haberdar olun.
• Kapıda nakit ödeme, kredi kartı ile 5 taksite varan ve BKM Express ile çeşitli ödeme seçenekleri. 


Eğer tüm bu fırsatlardan faydalanmak istiyorsanız tıktık! 

 Sosyal medyada takip edin! 

5 yorum:

  1. Seni en son gördüğümden bu yana karnın fark edilir derecede büyümüş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önünü alamadığım bir şekilde büyüyorum :D

      Sil
  2. :** çok mu eğlendik ne :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel oldu bir kez daha okudum ve hatırladım :) Çok eğlendik, sohbet ettik güldük güldük birde ağladık :))) Yumoşum benimmm... En yakın zamanda yenide görüşmek üzere....

    YanıtlaSil

 

Videos