Biz Aile Olduk - İlk Babalar Günü'müze Özel Hediye

 Herkese merhaba! Bir süredir hamile günlüğümü güncellemediğimi farketmişsinizdir belki. Hatta beni Instagram ve Facebook'ta takip ediyorsanız biliyorsunuzdur. 21 Mayıs'ta aile olduk biz. Minik adamımız Demir Kaan, ailemize teşrif ettiler… O günden beri henüz doğum hikayemi yazamadım yakında o da gelecek. Ama yaklaşan Babalar Günü şerefine yazıma yumuşak bir geçiş yapmak istedim.

21 Mayıs'ta ben iki kere aşık oldum. Hem oğluma, hem de sevgilime… Bir kez daha dedim ki, iyi ki bulmuşuz birbirimizi, iyi ki evet demişiz birbirimize, iyi ki Demir'imiz dünyaya gelmiş. 21 Mayıs gecesi hastanede bu fotoğraf karesinde huzuru buldum ben. Geçmişe dair tüm acılarımız silindi. Ben anne olarak ne kadar mutlu olduysam, sevgilim de baba olarak o kadar mutlu oldu… Uykusuzluğun bir insanı mutlu edebileceğini de öğrenmiş olduk.
erkek bakımı
Doğumdan önce kendime söz vermiştim, kendimi hiç bir zaman salmayacağıma dair. Çünkü artık mutlu olma zamanı. Aynı şey sevgilim için de geçerli. Uykusuz gecelerin, koşturmacanın izleri yüzüne yansımasın. Babamız bakımlı olsun, her zaman genç olsun diye Lab Series'in bakım ürünlerine güvendim. Hem de benim cilt bakım ürünlerime saran sevgilime kendine özel bir cilt bakımı seti hediye etmek istedim. Lab Series Türkiye'de henüz çok yeni bir marka ancak 25 yıllık bir geçmişi var.

Gelelim Lab Series'den seçtiklerime…

-Maximum Comfort Shave Cream : Burada aslında mesaj kaygım da var. Babamız sakalını kessin :)
-Oil Control Daily Hydrator : Benim gibi yağlı cilde sahip babamızın cildine tam da yaza girerken iyi geleceğini düşünüyorum.
-Age Rescue Eye Therapy : Uykusuz gecelerin izleri göz çevresinde iz bırakmasın diye…

Lab Series ürünlerini eczanelerde bulabilirsiniz.

Sizin Babalar Günü hediyeleriniz hazır mı?

Sevgiler...
Yeni yazılar için takip edin!




4 yorum:

  1. Hoşgelmiş bu yakışıklı minik adam :)) Şanslı , huzurlu en önemlisi sağlıklı güzel bir ömrü olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Allah mutluluğunuzu daim etsin .Rabbim evladınızla size uzun ömürler nasip etsin. Çok sevimli bir aile olmuşsunuz .Darısı inşallah bizimde başımıza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim, darısı tüm isteyenlerin başına inşallah :)

      Sil

 

Videos