L'oreal Color Riche Les Ombres Palette - Lilas Cheri


Herkes merhaba

Geçtiğimiz yıl missionbeauty'de bahsettiğim alışverişimde edinmiştim bu paleti. Aslında mor tonlarında bir far paletini uzun süredir arıyordum ve bu paletle arayışım sona erdi. Her ne kadar genellikle doğal tonlarda makyaj yapmayı sevsem de özel günlerde yaptığım makyajlarda elimin en çok gittiği renkler mor tonları oluyor. Hatta aynı far paletiyle biricik arkadaşımın nişan makyajımı yapmıştım. Eğer sonucu merak ediyorsanız sizi şöyle alalım :)
 Bu yazıda paylaştığım makyaj ise tamamen can sıkıntısından gecenin bir vakti yapılmış bir makyaj. Aylar önce blogda paylaşırım diye fotoğrafları çekmiştim(temmuz ayında). Kısmet bugüneymiş.



Palet ışıltılı bir beyaz renge ve morun 3 farklı tonuna sahip. Renklerin içinde sim değil de ışıltı var. bu büyük bir artı. Pigmentasyonu ise bir drugstore markasından beklediğimden fazlasını veriyor kesinlikle. Fiyatın sanırsam 35 TL civarında. Bu hali belki biraz pahalı gelebilir ancak indirim dönemine denk getirirseniz çok şukela bir fiyata satın alabilirsiniz.

Ben genellikle bu tarz ışıltılı farları günlük değil de gece makyajı için kullanıyorum. Paletin bir kaç farklı rengi daha vardı. Onları da almayı düşünüyorum bu aralar.



Sevgiler...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 

2 yorum:

  1. Cildinde ne kullandın Sehercim? Çok sağlıklı görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç hatırlamıyorum desem :) çok oldu fotoğrafları çekeli
      bir de birazcık photoshop desteği ile sivilce lekelerimi hafifletmiş olabilirim (:

      Sil

 

Videos