Hamile Günlüğü : 25. Hafta - Gezmeler Tozmalar ^_^

 Herkese merhaba! Hamile günlüğümün 25. haftasıyla karşınızdayım :) En son bir hafta önce şurada 24. haftamı paylaşmıştım sizlerle. Bu hafta biraz daha "büyümüş" şekilde karşınızdayım :) 25. haftamda bana deli gücü geldi sanırım çünkü hafta içi iş çıkışı tam 4 akşam dışarı çıktım. Kalan bir gün de tahmin edersiniz ki nakavt oldum.

Hafta başında Aveda'nın yepyeni serisi Dry Remedy lansmanına katıldım. Bu sayede hamileliğimin başından beri ihmal ettiğim saçıma biraz ilgi gösterip kendimi azıcık şımartmış olabilirim :)

Lansmanın kahramanı Dry Remedy idi her ne kadar doğal içerikli olsa da ben hamile olduğum için saçıma bu bakımı uygulamadık. Bunun yerine saçım Aveda'nın Shampure şampuan ve saç kremiyle yıkandı. Ortaya çıkan sonuca bayıldım ^_^ Sevgili Aveda bu iki ürünü bana hediye ettiği için sizler için bol bol deneyip önümüzdeki günlerde yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Henüz kuaför koltuğuna oturmadan yeni açılan Hande Haluk Lifstyle salonunu gezdim. Kesinlikle harika olmuş.  Saçıma çektikleri dalgalı föne bayıldımmmm… Akşam başka bir planımın olmaması üzücü oldu :) Neyseki instagram'da saçlarımla arz-ı endam ettim.



 Bu hafta evde, işte heryerde göbüşüm bol bol sevildi. Bu durumda şikayetçi değilim :) Ha bir de bu haftanın en güzel yanı Pembe Defter ile tanışmak oldu. Etkinlikte Sebi Bebi ve Pembe Defter ile bol bol sohbet ettik :)

Hafta içi çok güzel geçti ancak hafta sonu bildiğiniz pilim bitti. Sanırım vücudum bu iş ve gezi temposuna daha fazla dayanamadı. Tüm hafta sonunu yatakta geçirmek zorunda kaldım :( Sanırım kendimi bu kadar yormamam lazım. Neyseki minik adam pek yorulmuyor sanırım, aksi halde o tepikleri atacak gücü bulamazdı kendinde.

Bir hamile günlüğünün daha sonuna geldik. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere…

Sevgiler…

Yeni yazılar için takip edin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos