Flormar Satin Matte - Leche



Hellooo :) Flormar'ın Satin Matte oje serisini belki bir çoğunuz farklı bloglarda gördü biliyorum. Aslında basın ürünü olarak heryerde yer alan ürünleri blogumda paylaşmayı pek tercih etmek istemiyorum, çünkü bir çoğunuz görmekten sıkılmış oluyor (: Ancak ben bu güzelliğe dayanamadım. Uzun zaman sonra ilk defa yerli bir markanın çıkardığı ojenin yapısını bu kadar sevdim :) Üstelik bu rengine de bayıldım :)

Leche bence yanık ten üzerinde harika duracak bir renk. Alırken de aklımdan geçen yaz aylarında bol bol kullanacağım oldu. Satin Matte serisinin diğer ojelerini denemedim ancak bu rengi uygularken 2 kat sürmem yeterli geldi. Bugün henüz ilk günü olduğundan dolayı kalıcılığı konusunda bir fikir beyan edemeyeceğim ancak kuruması biraz sürüyor onu belirteyim. Hatta kurudu diye takılırken bir de baktım ki bir tırnağımdan uçuvermiş kendisi (:  Bu yüzden sürdükten sonra kuruduğuna emin olana kadar bekleyin derim.

Bu arada tam olarak neden olduğunu bilmesem de yıllardır Flormar'dan alışveriş yapmam, hatta mağazasından bile içeir girmem. Ancak Kadıköy'de amaçsızca dolaşırken kendimi Flormar mağazasında buldum, aslında amacım biraz da bu seriyi incelemekti. Ancak ne kadar güzel ürünler çıkarmış yahu. Bu ay kozmetik orucunda olduğumdan dolayı sadece iki oje alıp çıktım ama aklım hala gördüğüm rujlarda...

Sizin Flormar'da beğendiğiniz ürünler var mı?

Bu arada bu hamile kadın 23. haftada olduğundan oje postlarımda artık tombiş parmaklarım eşlik edecek.

Sevgiler...

 Sosyal medyada takip edin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos