Rival De Loop Automatic Lip Liner - 08 Cherry

Tombiş suratımla herkese selam! Bugün kendimce bir ilki gerçekleştirip dudak kalemiyle ilgili bir yazı yayınlıyorum :)
Meğersem 3 yıllık blogger yaşamımda bir kez bile dudak kalemlerinden bahsetmemişim. Sanırım bu durumda dudak kalemi kullanmayı önceleri pek önemsememin payı büyük. Ama gelin görün ki bendenizin son çılgınlığı dudak kalemleri. Son 3 aydır makyaj yaptığımda dudak kalemlerini pas geçmediğimi söyleyebilirim. Ancak genel olarak dudağımı çerçeve içine almak için değil de, mat ruj olarak ya da süreceğim ruja baz hazırlamak için kullanıyorum. Böylece kullandığım ruj hem çok daha kalıcı oluyor, hem de dudaklarım daha dolgun görünüyor :)

Şimdiye kadar dudak kalemine pek para vermedim. Denemelerime ilk olarak Rosmann'ın Rival De Loop'un iki kalemiyle başladım. Pek tabi sonrasında alternatiflerimi çoğalttım :) Bugün de sizlere Rival De Loop'un Automatic Lip Liner serisindeki 08 Cherry'den bahsedeceğim.

Bu dudak kalemi Rival De Loop markasından kullandığım ilk ürün. Fiyatını ve rengini sevince Rossmann alışverişimde düşünmeden sepete attım. Rengi fotoğrafta gördüğünüz gibi vişne çürüğü tonlarında ancak çok koyu renkte değil. Asansörlü olması kalemtıraş derdini ortadan kaldırıyor ki, kendiyle uğraşmayı hiç sevmem. Kalıcığı çok iyi. Yemek yedikten sonra bile yerli yerinde duruyor. Bunun dışında 4,25 TL'ye alınabilecek en iyi makyaj ürünlerinden olduğunu söyleyebilirim.

Bu ürünle ilgili tek kötü yanı çok kuru olması. Kuru olması renk vermesini engellemiyor ancak dudakları çok kurutuyor. Sanırım bu kuruluğun nedeni fazlasıyla kalıcı olması. Biliyorsunuz en kalıcı rujlar genellik mat ve kuru olanlardır. Ancak bu dezavantajı öncesinde dudaklarınızı nemlendirerek kaldırabilirsiniz.

Rival De Loop markasını Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz. Bende bir rengi daha var ancak diğer renklerini de kesinlikle alacağım.

Sevgiler...

Yeni yazılar için takip edin!

2 yorum:

  1. Çok hoş görünüyorsun.Ben de pek dudak kalemi kullanmam aslında şimdi başlasam mı diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende her gittiğimde bu rengi almak için bakıyorum ama bulamıyorum maalesef.. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil

 

Videos