Hamile Günlüğü - 34. Hafta


Son yazımı önümüzdeki iki haftayı yatarak geçireceğim diyerek kapatmıştım değil mi? Hamile olduğuna bir türlü inanamayan ben, bir baktım ki tüm hazırlıkları son haftaya sıkıştırmak zorunda kalmışım.
Ortada ne bir bebek odası, ne doğru dürüst kıyafet var. İyice ağırlaştığımı hissettiğim bu haftanın başlarında 2 gün ve iki gece uykusuz geçirdikten sonra alışverişimin büyük bölümünü online yapmaya karar verdim :) Neden daha önce aklıma gelmediğini bilmiyorum, sanki tüm bu alışveriş sürecini mağaza mağaza gezerek yapmam gerekiyormuş gibi hissettim hep. Ancak bir problem vardı ki IKEA'nın online mağazasında istediğim ürünler stokta yoktu. Bunları da sevdili kardeşim Bayrampaşa mağazasına benim için giderek halletti. Şimdi eşyaların gelmesini bekliyoruz :) Diğer ıvır zıvır bebek eşyasını da ebebek.com 'dan aldım. Bebeğin bezine kadar neredeyse tüm ihtiyaçlarını oradan hallettim. Hastane çantası için alışverişlerimi de yine internetten yaptım. İçime sinen lohusa gecelik ve pijama modellerini beğenmediğim ve gereksiz pahalı bulduğum için Dagi'den düğmeli bir pijama takımı aldım. Gecelik konusunda arayışlarım devam ediyor. Güzel bir düğmeli gecelik bulursanız beni haber edin değil mi? Şimdi halletmem gereken 2 şey kaldı. Bebek yatağı ve nevresim takımı. Onlar da inşallah 35. hafta ile birlikte hallolacak.

Bu nafta beni strese sokan başka bir olay ise çok yakın bir arkadaşımın nişanının gerçekleşecek olmasıydı. Vücudum tüm hafta boyunca uzun süre oturmama veya ayakta durmama izin vermedi. Üstelik içine girebileceğim bir kıyafetim ve buna uyacak bir ayakkabım da yoktu. Neyse ki şansım yaver gitti ve annemlerin evine yakın olan Mango Outlet'ten bu uzun elbiseyi buldum :) Sonraki günlerde de H&M'e giderek ayağıma rahat bir babet aldım. Saç ve makyaj tabi ki bana aitti. Son dakikada hamilelik öncesi severek giydiğim tüvit ceketimle tamamladım. Açıkçası son dönemde iş ve hazırlıklar derken böyle bir etkinliğe katılmak, birazcık süslenip püslenmek çok iyi geldi. Nişan sonrası arkadaşlarımla sabah 5'e kadar muhabbet bile ettim :)

İşte böyle sevgili okur, blogu biraz hamilelik bloğuna çevirdiysem affola. Yeni güzellik yazılarının hazırlığı içerisindeyim. Ancak kafamın rahatlaması için öncelikle şu hazırlıklarımın bitmesi gerekiyor.

Sevgiler…

Yeni yazılar için takip edin!

4 yorum:

  1. Merhaba canım Hastanede ebeler olarak en zorlandığımız şey pijama olayı mümkünse doğumdan hemen sora uzun değilde daha cok kısa gecelikler tercih edin. Anesteziden sonra epey bir ter basacak ve alt bezi sizi çok rahatsız edecek. Mümkünse önü perde gibi veya yandan düğmeli kısa gecelikler yani sunun gibi: http://www.lohusasepeti.com/urun/lohusa-gecelik/319 olanları tercih edin. Pamuklu olması sizi ve bebeği rahatlatıcak ayrıca bir beden büyüğünü almaya çalışın cunkü göğüsleri sıkıştırarak süt akışını engelliyor dar pijama.
    Bebek yatağı nevresim takımına gelince beşiği mümkün oldukça boyasız tahta ve nevresim takımlarını tuysuz, çok yumuşak olmayan ve bambudan elde edilenleri tercih edin. Yatağın cok sıcak ve çok yumuşak olmaması çok önemli. Anı bebek ölümlerinin çoğu bu sebepten oluyor. 25.5 derece oda sıcaklığı ve bir battaniye bebeğini sıcak tutmaya yeter.
    Hayırlı doğumlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tane gecelik aldım ama sizin bahsettiğiniz gibi bir tane daha alacağım hatta sizin linkini paylaştığınızı sanırım :D bana o kadar yardımcı oldunuz ki çok teşekkür ederim

      ani bebek ölümü hikayeleri korkulu rüyam bu önerinizi aklımda tutacağım

      Sil

 

Videos