Merhaba, Ben Geldim!



Herkese merhaba!

Verdiğim yaklaşık 3 aylık aradan sonra herkese merhaba!

Bu kez yeni bir ben var karşınızda…

Öncelikle belirtmeliyim ki verdiğim bu ara ne vakitsizlikten, ne de yorgunluktan verilen bir araydı.


Hayatımda ilk defa 3 aylık bir süreyi kendime ayırdım. Bu 3 ayı sadece anne olmaya ayırdım. Bu 3 ayı oğluma ayırdım.

21 Mayıs günü saat 13.13'te yeniden doğdum, 51 cm'lik bir can doğurdum. Sevginin ne demek olduğunu öğrendim. Mutluluktan ağlamayı öğrendim. Sakinliğin, huzurun anlamını öğrendim. Şefkat, merhamet, şükür ne demekmiş, bunların hepsi ne demekmiş öğrendim. 51 cm'lik bir can bana hayatı öğretti. Biz oğlumla uzun olmasını dilediğim, yaşam denilen yolculuğa çıktık birlikte. Sanırım benim ona öğrettiğimden fazlasını öğretti o bana.

Bir canlı bu kadar sevilebilirmiş, adına da evlat denirmiş anneciğim sen ne kadar haklıymışsın.

İlk defa bu kadar içten bir "iyi ki" diyebiliyorum hayatımda.

İyi ki tüm zorlukları yaşayıp sana sahip olmuşum oğlum. Sen tüm o acılara değermişsin. Allah'ım isteyen herkesi evlat sahibi yapsın, kucağını boş bırakmasın.

Dediğim gibi bundan sonra yeni bir ben var karşınızda. Kendisi de bebek olan blogum seherpolat.com Mission Beauty olarak yazmaya yeniden başlıyorum.

Zamanla bir düzene oturtmaya çalışacağım. Şu an için her gün yazmamı beklemeyin bendeni, bu konuda bir söz veremiyorum. Bir süre daha hayatımda anne olmak birinci sırada olacak sanırım. Anne olmanın keyfini dolu dolu yaşamak istiyorum.

Yeni videolar da gelecek tabi ki…

Kozmetik dışında anne - bebek ve yaşam konularında daha çok yazı ve video yayınlamayı planlıyorum.

Yayınlamamı istediğiniz konular varsa ya da herhangi bir nedenden dolayı benimle iletişime geçmek isterseniz seherpolatibar@gmail.com adresinden benimle 7/24 iletişime geçebilirsiniz.

Ayrıca sosyal medyadan beni takip etmek isterseniz tüm sosyal medya hesaplarıma aşağıdaki linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz

Bloglovin

Sevgiler

Sizi özlemişim :)

MB


4 yorum:

  1. Hos geldin, iyi ki geldin, demir bebecige maasallah, gouyorum, cok tatli, seni ozlemisiz sevgili mb, cekirden ailenizle nice uzun, mutlu, saglikli yillar gecirmeniz dilegiyle.

    YanıtlaSil
  2. bebeğinizle sağlıklı nice uzun yıllara inşallah :)
    ben de bloguma beklerim http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı sıhhatli ömürlü olsun.
    gelmeyi düşünürseniz bloğumada beklerim.

    YanıtlaSil

 

Videos