Doğal Tonlarda İlkbahar-Yaz Makyajı


Herkese merhaba! Bugün bahar için hazırladığım makyaj videosu ile gecikmeli olarak karşınızdayım. Biliyorum Soma’da yaşanan felaket nedeniyle hepimiz üzgünüz, gönlümüzden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Umuyorum hayatımızın rutinine dönsek bile bu felaket diğerleri gibi unutulmaz. Ülke olarak yine kronik hafıza kaybımızı yaşamayız.

Yazımın başında bahsettiğim gibi bahar için hazırladığım videoyu gecikmeli olarak yayınlıyorum, ancak hafif olması ile yaz günleri içinde günlük olarak rahatlıkla uygulayabileceğiniz bir  makyaj olması nedeniyle ilkbahar-yaz makyajı da diyebiliriz. Videomu izlemek için tıklayın! 

Videoda kullandığım ürünler şu şekilde;

-Darphin CC Cream
-L'oreal True Match Concealer - Ivory
-The Balm Sexy Mama Pudra
-Oriflame the One Colour Impact Cream Eyeshadow Beige Pearl
-Make Up For Ever - Aqua Brow 30
-Make Up For Ever Eyeshadow - no : 15
-Clinique Neutral Territory - Hazy
-Oriflame the One Eyeliner Stylo - Blue
-Oriflame the One Volume Blast Mascara - bLACK
-The Balm Mary Lou-Manizer aydınlatıcı
-Estee Lauder Bronze Goddess - Medium
-Make Up For Ever Sculpting Blush - No:26
-Oriflame the One Unlimited Lipstick Rosewood Eternity

Yorumlarınızı bekliyorum, iyi seyirler…

Yeni yazılar için takip edin!



2 yorum:

  1. Ne kadar hoş, ferah bir makyaj olmuş... o pembe bantınla da çok şekersin Seher :) Merakla güzel haberlerini bekliyorum! Öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe çok teşekkür ederim, saçlarımı bişekilde toplamazsam ateş basıyor :D
      bu arada yarın doğuma giriyorum ben :)))

      Sil

 

Videos