Pierre F Estheticians Formula Gentle Exfoliating Cleanser

Cleanser
 İşte uzun zamandır sizinle tanıştırmak için sabırsızlandığım bir ürün :) İsmini bir türlü aklımda tutmayı beceremediğim temizleyicim. Kendisiyle Gratis'in Kadınlar Günü indirimi'nde tanışmıştık. Ailecek o  kadar sevdik ki Anneler Günü'nde yenisi alındı :)

Cleanser
 Aslında kendisi günlük cilt temizleyiciden ziyade peeling kıvamında bir ürün. İlk alış amacım her gün kullanabileceğim bir temizleyici olarak kullanmak olduğundan bu nedenle biraz hayal kırıklığı yaşamıştım. Ben her gün kullanmasam da gün aşırı kullanıyorum. Karma ya da yağlı bir cilde sahipseniz bu şekilde kullanım cildinize iyi gelecektir ancak kuru ciltler ürünün üzerinde yazdığı gibi haftada bir veya iki kez kullanabilirler. Genel olarak ben cildimdeki siyah noktaları azalttğını ve yağdan arınmış, daha temiz bir cilt sağladığını düşünüyorum.
Cleanser
Gördüğünüz gibi içinde minik tanecikler var. Ben yapı olarak Yves Rocher'in kayısılı peelingine benzettim. Bence hassas cilde sahip kişiler bu ürünü peeling olarak kullanabilirler ancak ferah bir limon kokusuna sahip, eğer bu tarz kokulardan hoşlanmıyorsanız sevmeyebilirsiniz. Bunun dışında temiz içeriği ve Leaping Bunny sertifikasıyla gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz bir ürün.

Sevgiler…
Yeni yazılar için takip edin!

1 yorum:

  1. İyiymiş ki limonu da çok severim ^^ Hassas cildim ama scrublara karşı zaafım var resmen bu ürünün hep yanından geçip ertelemiştim atayım sepete ilk fırsatta :*

    YanıtlaSil

 

Videos