Gratis Alışverişi - Anneler Günü İndiriminden Neler Aldım?

 Herkese merhaba! Uzuunca bir süredir kozmetik ve cilt bakımı alışverişine ara vermiş, elimdeki ürünlerle idare ediyordum. Hatta 6 aydan fazla zamandır ihtiyaç dışı bir alışveriş yapmamış bile olabilirim :) Gratis'in Anneler Günü indirimini görünce doğum öncesi kendimi birazcık şımartmak istedim :) The Balm ürünleri hariç diğerleri tamamen ihtiyaçtan… Kampanya 11 Mayıs'a kadar devam edeceğinden belki size de fikir verir diyerekten alışverişimi paylaşıyorum. Bakalım neler almışım?

- the Balm Apples orem allık ve ruj paleti : Bu paleti yurtdışındaki bloglarda ilk gördüğüm an benim olmalı demiştim :) Şanslıyım ki indirim zamanından kaptım, yazısı yakında blogda…
- the Balm Sexy Mama pudra : Uzunca bit süredir Rimmel'in Stay Matte pudrasını kullanıyordum. Herkes çok beğenmesine rağmen ben sevsem mi sevmesem mi emin olamadım. Bir de the Balm'ın pudrasına şans vermek istedim.

 - Pierre F. Estheticians Formula Gentle Exfoliating Cleanser : Eşimle birlikte çok severek kullandığımız bir ürün olduğundan yedekledim. Yazısı yakında blogda…
- Olay Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli : İlk defa kullanacağım, bakalım sevecek miyim?
- L'oreal Üç Etkili Mucizevi Makyaj Temizleme Yağı : Ağır makyaj yaptığım günlerde Bioderma H2O'dan önce ilk adım olarak kullanmayı planlıyorum. Hakkında herhangi bir bilgim yok tamamen doğaçlama alındı.


- Palmolive Aromatherapy Antistress Duş Jeli : Çok uzun zamandır duşta sabun kullanıyordum. Değişiklik olsun diye aldım.
-Rexona Roll-on : Rexona'nın roll on'ları yıllardır vazgeçilmezim.


Bu gruptakiler indirimde değildi, ihtiyacım olduğundan dolayı alındı.

- Minik saç fırçası : Doğum çantama girecek, doğum sonrası saç baş dağınık gezmek istemem :)
- Real Techniques Pudra Fırçası : Eco Tools pudra fırçam artık miladını doldurmaya başladığından alındı.
- Bio Oil : Hamilelik süresince vazgeçilmezim oldu. Yazısına ulaşmak için tıklayın! 


Bunlar da günlük ihtiyaçlar, hem günlük ped hem de pamuklar indirimde olduğundan bol bol aldım.

Benim Anneler Günü için alışverişim bunlar. Siz neler aldınız? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler…
Yeni yazılar için takip edin!

2 yorum:

  1. Pamuklarda malesef indirim yoktu. Sadece diskte 3 al 2 öde vardı. Oda anneler günü için değil, katalogda olduğu içindi. Anneler gününüzde kutlu olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      ben pamuklarda da indirim var sandım :)

      Sil

 

Videos