Hamilelikte Cilt Bakımı - Bio Oil

Bio Oil Çatlak Yağı

Hamilelikte cilt bakımı herkesin kafasını karıştıran bir konu. Özellikle genişleyen vücudunuz ve gerilen karnınızı oluşabilecek çatlaklardan korumak hamile kadınların en büyük dertlerinden biri oluyor. Sonuç olarak sonsuza kadar hamile kalmayacağımıza göre vücudumuzun hamilelik sonrasına yatırım yapmamız şart değil mi? :) Hamilelik süresince oluşabilecek çatlakları önlemek için bir çok ürün var. Açıkçası bu kadar ürün çeşidi arasında kaybolmamak imkansız. "Hamilelikte Cilt Bakımı" dosyası altında benim hamilelik süresince kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.
Bio Oil Çatlak Yağı

Hamileliğim süresince en çok kullandığım ürün tartışmasız Bio Oil oldu. Hatırlarsanız daha önce doğal ürünlere yöneldiğimden bahsetmiştim ancak kullandığım organik shea yağı alerji yapınca apar topar Bio Oil'e geçtim. Bu ürün hakkında fazlaca yazı okudum, gerek yerli gerek yabancı bloggerlar ve yabancı forumlarda çokça tartışılan ve beğenilen bir ürün olduğundan dolayı açıkçası gönül rahatlığıyla kullandım. 

Bio Oil ambalajında yazdığı gibi sadece hamilelik süresince oluşabilecek çatlaklardan korunmak için değil; aynı zamanda yara izleri, çatlak izleri, cilt lekeleri, ciltteki yaşlanma belirtileri ve nemsiz ciltlerin görüntüsünü iyileştirmek için de kullanılan bir ürün. Bio Oil'in önerisi bu ürünü hamileliğin 4. ayından itibaren günde 2 kere kullanmak. Ben bu şekilde kullandığımda bir kutusu yaklaşık 2 hafta yetiyor. Doktorumun önerisi üzerine karnıma, göğüs çevreme ve kalçalarıma kullanıyorum. Son bir ayda birazcık ihmal ettim. Hamileliğimin son ayına kadar çatlak konusunda kazasız belasız gelmişken sanırım bunun da etkisiyle göbeğimin alt kısmında minik çatlaklar oluştu. Umuyorum göbeğim küçülünce bu çatlaklar daha da küçülecek. Açıkçası bu konuyu kafama çok takmadım :) Özellikle NST'ye girdiğimde gördüğüm başka göbekler kendiminkinin çok iyi olduğu konusunda aklımı rahatlatmama yarıyor :) Bir de şöyle bir konu var ki gerçekten de gçbeğinizde çatlak oluşacaksa ne yaparsanız yapın pek önüne geçemiyorsunuz, ancak bu çatlakların çok ya da az olmasını sağlayabiliyorsunuz :) O nedenle hamilelikte göbeğinize iyi bakın hanımlar :)

2. yazımda görüşmek üzere…

Sevgiler

Yeni yazılar için takip edin!

2 yorum:

  1. Hamileliğimde yağ kullanamadığım için koku hassasiyetimden ötürü 9 ay kusarak bir hamilelik geçirdim ve bu yüzden en rahat Lierac phtyolastil jel kullanmıştım.
    Evet malesef içeriğinde paraben var ama 4 kiloya yakın bir bebek doğurduğumu ve koca bir karnım olduğunu düşününce sıfır çatlakla bitirme sebebim Lierac oldu diyebilirim.
    Ama bu 4 yılda bi dolu içeriği temiz ve etkili ürün çıktı eğer olur da bir gün 2. kez bebek sahibi olursam bu sefer içeriği temiz ürünleri daha bir inceleyeceğim.:)
    Sanada hayırlı doğumlar canım sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lierac kullanıp da 7. ay çatlayan arkadaşımı da görünce açıkçası o kadar para vermek istemedim :) Bu iş biraz şans işi sanırım. Sen şanslı olanlarımızdansın :)

      Sil

 

Videos