Oriflame The One Oje - Cherry

Geçtiğimiz hafta evde boş boş yatarken, Oriflame ekibinin göndermiş olduğu hediye pakediyle bana yeni oyuncaklar çıkmış oldu :) Tabi ki paketimden çıkan ojeyi hemen denedim, özellikle de ojede en sevdiğim renk bordo olunca. Fotoğrafta görmüş olduğunuz rengin adı "Cherry". Rengi çok koyu siyaha dönük bir bordo. Ben 2 kat sürdüm ancak tamamen opak bir görünüm elde etmek için 3. katı da sürebilirsiniz. 

 Fırçası fotoğrafta görüldüğü gibi kalın. Sürümü kolay ve en güzel yanı Flormar, Pastel gibi ojelere göre daha hızlı kuruyor. Gerçi her ne kadar hızlı kurusa da ben her zamanki gibi serçe parmağımı fırçanın ucuna değdirdiğimden dolayı azıcık iz kaldı :) Tırnağımda 2 gün hiç çıkmadan kaldı, ama başka ojeler denemek için daha fazla kalmasına izi vermedim ama bence en az 2 gün daha bozulmadan giderdi.
Bunlar da Oriflame'in yeni koleksiyonundan denenmeyi bekleyen diğer ürünler :) Yakın zamanda doğurmazsam yorumları gelecek :)

Herkese iyi bir hafta dilerim

Sevgiler...
Yeni yazılar için takip edin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos