Clinique Superdefense SPF 20 ve şeker makyaj çantası kazanan!

Bugün hiç yaşamasaydım dediğim günlerden biri... Güzel gözlü Berkin'i kaybettik bugün. Ne desem yetersiz. İçimde kıpırdanan oğluma bugünleri nasıl açıklayacağım bilmiyorum. Onu nasıl günlerin beklediğini bilemiyorum.

Dediğim gibi tatsızım bugün. Ancak kazananı açıklamak zorunda olduğum için bu yazıyı yazmak zorundaydım.

Clinique Superdefense SPF 20 kremi ve makyaj çantasını kazanan şanslı izleyicim yazıya Jahoda nick'iyle yorum bırakan Esen Aksoy. Sevgili Esen en kısa zamanda adres bilgilerini bekliyorum.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ailelerimiz bizlere 17 yaşında asılan Erdal EREN'i anlattı,Bizler de çocuklarımıza Berkin ELVAN'ı anlatacağız,umarım çocuklarımızın kendi çocuklarına anlatacağı böyle olaylar yaşanmaz...

    YanıtlaSil
  2. Jahoda, ne yazık ki öyle... umarım bizim çocuklarımızın, kendi çocuklarına böyle hikayeler anlatmaları gerekmez...

    sana da sevgiler Seher'cim...

    YanıtlaSil

 

Videos