Geri Döndüm! Kesin Bilgi...



Herkese merhaba! Ben geldim....

Evime, bloguma yeniden döndüm :) En son sizi haberdar etmek için 7 ay önce yazmıştım ve kendimi hazır hissettiğimde bloga döneceğimden bahsetmiştim.

Zamanı geldi, ben yeniden buradayım... Instagram hesabımdan geri döneceğimin sinyallerini vermeye başlamıştım zaten. Ama nedense bloga yazmayı canım hiç istemiyordu. Zaten canım istese de gerçekten hiiç vaktim yoktu.

Geçtiğimiz 7 ay hayatımda büyük değişikliklerin olduğu bir dönemdi. Bunlardan ilki taşınmamdı. Demir Kaan'a babaannesi bakabilsin diye eşimin anne ve babasıyla daha büyük bir eve taşındık. Sanırım bu aldığımız en doğru karardı. Yalnızlığı seven biri olarak kalabalık bir aile olmayı hiç yadırgamadım diyebilirim. Sanırım bunda kayınvalidemin tam bir süper babaanne olmasının da etkisi var. Kaldı ki bu şekilde ben de iş hayatıma dönebildim. Bu da benim için doğumdan sonra aldığım en büyük ikinci karardı. Oğlumu gönül rahatlığıyla babaannesine bırakıp işe gitmek çalışan anne için büyük lüks.

3 aydır tam zamanlı olarak çalışmamı saymazsak, tam 6,5 ay Demir ile bol bol gezdik, güldük, oynadık, ağladık. Anne olmak hem güzel hem çok zor... Çalışan anne olmak ayrı zor... Bazen gün içerisinde kendimi yorgunluk ve uykusuzluktan bayılacak gibi hissediyor olsam da hayat bir şekilde devam ediyor. Demir büyüyor, ben büyüyorum... O nedenle hayatımdaki bahanelere bir son verip istediğim şeyleri yapmaya dönmemin zamanı geldi de geçiyor bile...

Bu hafta başında spora başladım ve 2 haftadır da yeniden kontrollü yeme düzenime geri döndüm diyebilirim. Gururla söyleyebilirim ki toplamda 16 kg verdim. ON ALTI kg ciddi bir rakam ama daha gidecek çok yolum var.

Her sene kendime söz verdiğim yeni yerler görme, tatilleri önceden planlama projemide de geçtiğimiz hafta hayata geçirmiş bulunuyoruz ailecek. Eylül'de ilk defa her şey dahil sistemiyle tatil yapacağız Kemer'de. Çocuk sen nelere kadirsin. Geçtiğimiz yaz 1 ayımı yazlıkta geçirdikten sonra, bu yıl yaz tatilimde en azından bir hafta da olsa hiç bir şey yapmadan ye, iç, yat tatili yapmak istiyorum. Tabi ki Demir bize izin verdiği sürece. Tabi bununla gözüm doymadı ve 19 Mayıs için de bir kaçamak arayışı içindeyim. Eğer sevgilimi de ikna edersem bugün yarın onu da kararlaştırmayı planlıyorum :)

Son olarak blogum... Canım blogum... Sana yazmayı o kadar özlemişim ki... Sizlerle paylaşacak o kadar çok şey var ki... Hangi birinden başlasam bilemedim. 2015 yılında da her gün olmasa bile haftada 2 blog yazısı ve 1 video paylaşma niyetindeyim. Daha çok olursa ne ala... Ama yapabileceğimi sanmıyorum bu nedenle hedeflerimi küçük tutuyorum blog konusunda. Bu arada video konusu benim için tam bir muamma oldu. Mükemmeliyetçi Başak ruhum sayesinde çektiğim son 3 videoyu beğenmediğimden bir türlü yayınlayamadım. Demir bey izin verdiği ölçüde videolarımı da hazırlıyor olacağım.


Bu arada blog yazmadığım dönemlerde beni Instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. Instagram'daki kullanıcı adım : seherpolat

1 yorum:

  1. Ne guzel olmus bazen bazi kararlar cok korkutucu gibi gelse de sonuc iyi oluyor, Heppp daha guzel gunleriniz olsun, sevgiler,

    YanıtlaSil

 

Videos