Bobbi Brown'dan Favorilerim - Kullandıklarım ve Merak Ettiklerim

Bobbi Brown
Bobbi Brown uzun yıllardır favori markalarım arasında yer alıyor. Hatta en çok alışveriş yaptığım high end markası olabilir. Blogda ve sosyal medya hesaplarımda ara ara paylaştığımda sizlerden nasıl ulaşabiliriz soruları geliyordu. Ben de bu nedenle sizlere hem Bobbi Brown'un yeni açılan online mağazasından, hem de alışveriş yapmak isteyenlere fikir vermesi açısından Bobbi Brown markasından severek kullandığım ürünlerimden bahsetmek istedim.

Belirttiğim ürünlerin tamamını kendim satın aldığımı da not düşerek hemen ürünlere geçiyorum.

- Creamy Concealer Kit

Bu üründen 2. kutumu kullanıyorum ve aklım başka kapatıcıya kaymazsa 3. sünü de almayı planlıyorum. Zaten ne kadar sevdiğimden style-boom'daki yazımda bahsetmiştim.

Ancak çok kuru göz altlarınız varsa, göz çevrenizi kurutabilir. Bir de bu ürünü kullanırken diğer bir püf noktası da çok ince bir tabaka halinde sürmek. Zaten incecik yapısıyla bile kusurları kapatmaya yetiyor. Sarı pudrası ile de sabitlediğinizde çizgilere dolmasının önüne geçmiş oluyorsunuz. Bu ürünle ilgili genel eleştiri çok katı yapıda olduğu. Ben parmaklarımla uyguladığım için sanırım böyle bir problem yaşamıyorum.

Fiyatı : 103

Ürünü incelemek için tıklayın! 

- Corrector

Şeftali tonlarındaki bu kapatıcımsı ürünü özellikle göz çevresinde yoğun koyu halkalar olanlara tavsiye ediyorum. Benim gibi uykusuz bir yeni annenin bile göz çevresindeki morluklara iyi geldiğini söyleyebilirim. Ayrıca bazen kapatıcı olmadan tek başına da kullanabiliyorum bu renk düzenleyiciyi, tıpkı kapatıcıyı da yalnız başına kullandığım gibi.

Fiyatı : 85 TL

Ürünü incelemek için tıklayın! 

- Skin Foundation Stick

Stick yapısıyla kolay uygulanan, ancak diğer stick fondötenler gibi kalın yapıda olmayan bir fondöten. Kapatıcılığı orta seviyede. Cildiniz çok yağlı değilse bu fondöten ile iyi anlaşabileceğinizi düşünüyorum.

Fiyatı : 130 TL

Ürünü incelemek için tıklayın! 

- Long Wear Gel Eyeliner

Sanırım markanın en popüler ürünü bu jel eyeliner. Benim de çok severek kullandığım bir ürün. 1 yıl kadar bir süredir kullanmama rağmen jel eyelinerlardaki taşlaşma sorunu yaşamadım. Oldukça yoğun renk veriyor ve gün içinde akmıyor. Doğru eyeliner fırçası ile iyi sonuç alabilirsiniz. Kesinlikle bittikçe alacağım bir ürün.

Fiyatı : 85 TL

Ürünü incelemek için tıklayın! 

- Ultra Fine Eyeliner Brush

İşte bir üstte bahsettiğim doğru eyeliner fırçası :) Kesik uçlu fırçalarla pek anlaşamayan ben, bu fırça ile rahatça eyeliner uyguluyorum. Herkese tavsiye ederim.

Fiyatı : 80 TL

Ürünü incelemek için tıklayın! 

Gelelim benim merak ettiğim ürünlere... Ürün isimlerinin üzerine tıklayarak siz de siteden inceleyebilirsiniz.

- Face Blender Brush  Bu fırçayı uzun süredir merak ediyorum. Mart ve Nisan ayı benim kendime alışverişsiz geçirmek için söz verdiğim aylar. Şimdilik gayet iyi gidiyor. Mayıs ayında kendimi bu güzellikle ödüllendirebilirim.

- Cheek Palette Bu allık setleri de çok cazip görünüyor.

- Art Stick Hem dudaklar, hem de yanaklar için kullanılan bu ürün çok cazip görünüyor :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos