Hamilelikte Cilt Bakımı 2 - Uni Baby Bebek Yağı

Hamileliğim süresince Bio Oil kullandığımdan bir önceki yazımda şurada bahsetmiştim! Ancak tabi ki kullandığım tek ürün o değildi. Yanında bazı yardımcıları da eşlik etti. Bunlardan biri Uni Baby bebek yağı…

Bebek yağını bilirsiniz, kullandıktan sonra vıcık vıcık, yapış yapış bir his bırakır. Ambalajı yağ içinde kalır. O yağ şişeyi koyduğunuz her yere bulaşır :) En azından bizde durum böyleydi :) Ancak bacaklarıma kollarıma vs. Bio Oil'i kullanmak istemediğim zamanlarda bebek yağı kullanmayı tercih ediyordum. 

Uni Baby bebek yağı diğer bebek yağlarına göre daha hafif yapılı ve hızlı emiliyor sanki… Sanki öyle diyorum ama bence öyle… Sprey şişede olması işime gelir diye düşünmüştüm ama pek pratik değil, zira fısfıını bozdum. Her duştan sonra fazlaca bir miktar kullandığım için spreyini çıkarıp elime dökmek zorunda kalıyorum.

Bunun dışında ürünün içeriklerini ambalajından görebilirsiniz. İçerisinde paraben, boya, alkol gibi maddeler yok ancak bebeğime kullanır mıyım tam emin olamadım. Ancak genel olarak sevdiğim bir ürün ve tekrar tekrar alınacaklar listesinde. Bir de yanlış hatırlamıyorsam fiyatı Johnson's Baby'e göre daha uygundu. Ayrıca hamilelik dışında kuru cilde sahip kişilerin de rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Benim çok kuru bacaklarımdaki pul pul görünümü yok etti.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. gerçekten fısfısı çok kullanışsız, ben de pratiktir diye aldandım. ama ürün çok iyi.

    YanıtlaSil

 

Videos