Darphin CC Cream

Darphin CC Krem
Sanırım bugün sizinle bu yaz için en en en favori ürünümü paylaşıyorum :) Öyle ki benimle her yere geliyor kendisi…

CC krem furyası tam gaz devam ediyor. Bu süreçte bol bol CC krem denemeleri yapıyorum ben de tabi ki… Ancak en beğendiklerimde bile bir kusur buluyordum ama Darphin'in CC kremi tam benim cildim için yaratılmış sanki :)


CC kremlerin ne işe yaradığından şuradaki yazımda bahsetmiştim, o yüzden tekrar bu yazımda bahsetmeyeceğim. Darphin'in CC kreminden bahsedersek, aslında ilk izlenimim biraz korkutucuydu. Çünkü diğerlerine göre daha yoğun yapılıydı ve sanki dağıtması daha zor gibi görünüyordu. İlk uyguladığımda ise yüzüm sarımtırak bir hale büründü ancak bir dakika içerisinde cildim normale döndü. Son dönemde hamilelik cildime yaradığından sivilce vs. gibi problemlerim olmadığından sadece yüzümdeki kırmızılıkları, sivilce izlerinden kalma kızarıklıkları kapatacak bir ürün bana yeterli oluyor. İşte bu noktada bu ürün tam da benim işime yarıyor. İlk fotoğrafıma dikkatli baktığınızda yanağımda ve çenemdeki kırmızı lekeleri görebilirsiniz. İkinci fotoğrafımda ise bu kırmızı lekeler yok :) Ama ten makyajı yapılmış gibi de değil. Sanırım CC kremlerin en sevdiğim özelliği bu...
Yoğun yapısına rağmen cilt ürünü hemen emdiğinden dolayı yüzünüzde ağır bir his bırakmıyor. En azından şimdiye kadar herhangi bir ağırlık hissetmedim. Ancak hava sıcaklığı 30 dereceyi bulduğunda ve İstanbul'un nemli havası hakim olduğunda nasıl hissederim şu an için bilemiyorum.
Bunun dışında bahsetmeye değer diğer bir nokta ise Clinique Superdefense CC Cream'de yaşadığım parlama sorununu yaşamamam. Bu nedenle karma-yağlıya dönük cilde sahip kişiler için Darphin'i önerirken, kuru cilde sahip kişiler Clinique'den daha memnun kalabilir.

Benim Darphin CC Cream hakkındaki yorumlarım bu kadar. Sizin favori CC Cream'iniz hangisi?

Sevgiler…
Yeni yazılar için takip edin!




2 yorum:

 

Videos