Essie - Forever Yummy


Bir önceki yazımda son dönemde kırmızıyla olan yakın ilişkimden bahsetmiştim. Evde oturmaktan sıkılmaya başlamış, uykusuz, bitkin bünyeye kırmızı ojenin iyi geleceğini düşündüm. Essie'nin en güzel kırmızılarından Forever Yummy beni gerçekten de mutlu etti. Dedim ya kıırmızıda bir keramet var.
Bu arada tombiş parmaklarım yavaş yavaş iniyor, ama hala alyansımı takabilmiş değilim :)


Forever Yummy'i iki kat sürmem yeterli geldi. Sürümü diğer Essie ojelerim gibi kolay, ve hızlı kuruyor.
Ancak… Demir'den zar zor fırsat bulup sürdüğüm ojelerim aynı günün akşamına soyulmaya başladı. İkinci gün büyük oranda soyulmuştu. Bu nedenle kendisine bizimle diyılsın demek zorundayım. Halbuki tırnaklarıma ilk sürdüğümde ne büyük aşk yaşamıştık. Üzgünüm… Sevmek yetmiyor bazen.

Yeni bir kırmızı oje bulmak üzere yeniden yelken açtım ben…

Sevgiler…
Yeni yazılar için takip edin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos