Estee Lauder Pure Color Envy Lipstick - Envious


Güneşli bir Pazartesi gününden herkese merhaba! Sanırım sonunda yaza girdik. Biz de oğluşumla sezonu açıp güneşten faydalanmak için hafta sonu güzel güzel gezdik :) Dilerim birlikte gezme cesaretini yalnız başımayken de bulabilirim.

Lohusalık durumundan mıdır bilmiyorum ama son dönemde kırmızı renk bana kendimi iyi hissettiriyor. Bana kendimi en iyi hissettiren kırmızı ise Estee Lauder son ruj koleksiyonu Pure Color Envy serisinin Envious rengi. Öncelikle kırmızısının tonu harika. İkinci harika yanı ise yapısı. Yumuşacık yapısı ile dudakları nemlendirdiğinden dudağınız kusurluysa bile sırıtmıyor ve pürüzsüz bir uygulama sağlıyor.
Son olarak ise oldukça kalıcı. O kadar ki, ruju sürüp yemek yedim akşam makyajımı çıkardım sabah kalkıp aynaya baktığımda dudaklarımda hafif bir kırmızılık vardı. Sanırım bu ruju sürdüğümde makyaj temizleyicimi dudaklarıma da uygulamalıyım.

Tüm bunların dışında ambalajı sizce de çok şık değil mi?

Fiyatı 96 TL olan bu rujun her bir kuruşuna değer, yeni renkleri de en kısa zamanda denenmeli… Diğer renklerini de şuraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

Sevgiler…
Yeni yazılar için takip edin!

1 yorum:

  1. Bu kadar kalıcı olması pek iyi değil sanki ya, içeriğine ne koymuşlar öyle >.<

    YanıtlaSil

 

Videos