Favori İkilim : Real Techniques Pudra Fırçası - the Balm Sexy Mama Pudra


Karma ya da yağlı cildin makyaj konusundaki en iyi dostu iyi bir pudra ve pudra fırçasıdır sanırım. Makyaj sonrası parlayan bir cildi kimse sevmez. İşte benim de son dönemdeki kurtarıcılarım bu iki ürün.

Biri çoğunuzun tanıdığı bir ürün; Real Techniques pudra fırçası. Pudra uygulamak için gerçekten de ideal. Sentetik kıllı bu fırçanın tüyleri yumuşacık ve yıkandığında da dökülme yapmıyor. Pudranın dışında bronzer uygulamak için de kullanılabilir. Sanırım 35 TL'ya aldım. Yani öyle umuyorum :)


Gelelim ikinci favori ürünüme… Mac Mineralized Skin Finish'ten sonra beni tatmin edebilecek bir pudra arayışındaydım. The Balm'ın Sexy Mama pudrası hafif yapısıyla gönlümü fethetti. Tek rengi olan pudranın rengi transparana yakın. Çok çok açık tenli değilseniz ten renginize uyacaktır diye düşünüyorum. CC kremin üzerine uyguladığımda çok doğal bir görünüm elde ettiğimden dolayı tekrar tekrar almayı düşündüğüm bir ürün. Fiyatı %50 indirime denk getirdiğinizde 16 TL civarına denk geliyor. Bu nedenle uygun fiyatlı pudra arayanlara ısrarla öneriyorum :))

Sevgiler…

Yeni yazılar için takip edin!




2 yorum:

  1. Kesinlikle benimde favori ikilim! :)

    YanıtlaSil
  2. Fırça geçen seneden beri benim de favorim, transparan pudra uygulamak için harika!

    YanıtlaSil

 

Videos