Hamile Günlüğü : 19. Hafta

Pazar Gezmesi
Hamilelik sürecine girişim çok sıkıntılı olsa da geçtiğimiz 19 hafta pek çok insana göre kolay geçti diyebilirim. Sanırım ilk üç ay boyunca tek şikayetim mide yanması ve yorgunluktu. Midem yüzünden ilk 3 ayı minimum kilo artışı ile atlattım ancak yoğun iş tempom yüzünden yorgunluk beni tabiri caizse süründürdü. İşten sürüne sürüne eve dönüp uyumak tek hayatım haline gelince, blog yazıları da yalan oldu tabi ki :)

Bu nedenle başından beri yazmak istediğim hamilelik günlüklerimi de ancak 19. haftada başlatabiliyorum.

Bu aralar kendimi gerçekten hamile gibi hissediyorum sanırım, aynada vücuduma baktığımda gördüğüm göbek beni artık şaşırtmaya başladı. Sanki bir hafta göbeğim depar attı ve artık montlarıma zor girmeye başladım. Bu arada şimdiye kadar 4 kilo 200 gr. almış olmama rağmen son dönemde vücudumun büyümesi beni endişelendiriyor. Tartıya çıkmaya korkuyorum :)

Bu hafta beni en çok heyecanlandıran şey 19. haftamın son gününde 4 boyutlu ultrasona çektireceğimi bilmek. Bu onunla ilk karşılaşmamız olacak sanırım. Sanırım duygu dolu dakikalar bizi bekliyor. Umarım sorun çıkmaz. Benim için dua edin (:

Bu arada geçtiğimiz hafta gebeliğimi takip eden ve bana ilk günden sezeryan diyen, salak doktorumu değiştirdim ve ameliyatımı yapan doktoruma geri döndüm. Sanırım doktor faktörü çok önemli. Çünkü diğer doktordan her çıktığımda kendimi kötü hissedip, bebeğim hakkında endişelenirken; yeni doktorumla birlikte bir mutluluk havasına büründüm. Doktorumla görüştüğümden beri dünya benim için daha güzel :) Ayrıca eski doktorum bana sadece 3 beyazdan uzak dur derken, yeni doktorumla detaylı bie beslenme planı yaptık. Artık hergün 1 bardak süt, 1 kase yoğurt, badem-ceviz, 2 porsiyon meyve tüketmeye başladım düzenli olarak. Ayrıca haftada iki kez balık tüketeceğime söz verdiğim için omega 3 hapı da kullanmıyorum. Zaten bıkkınlık geldi ilaç yutmaktan. Besin takviyeleri bile gözümde büyüyor. Sanırım bu doğum-emzirme dönemi bittikten sonra kendimi ilaçlardan takviyelerden uzak tutacağım bir detoks programına alacağım.

Uzun zamandır spor yapamamak beni en çok üzen şey sanırım. Temmuz ayından beri çeşitli nedenlerle spor yapamıyorum, son bir kaç haftaya kadar da çok hareket edemiyordum. Son iki haftadır bol bol yürüyüşe çıkmak bana iyi geldi. Özellikle haftasonu kendimizi parklara, sahile atıyoruz eşimle. Sanırım birlikte kaliteli zaman geçirmeyi özlemişiz :)

Bu hafta eskisi gibi cilt bakımı düzenime de geri döndüm :) Sanırım tüm bu süreçlerden dolayı yaşadığım depresyon da geçiyor. Cilt baımı düzenime geri dönmem demek, kozmetikle ilgili yeni blog yazıları yakındır demek.

Yeni yıla girerken bu yıl bloguma geri dönüyorum demiştim kendi kendime. Şimdilik iyi gidiyorum sanırım :)

Sevgiler...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos