Lila Kutu Alışverişim - Cyrene Shea Butter



Lila Kutu alışverişim son zamanda en memnun kaldığım online alışveriş olduğundan dolayı sizinle paylaşmak istedim. Her ne kadar Yurtiçi kargonun ürünü bana teslim etmesi 7 gün sürse de, Lila Kutu alışverişimi aynı gün kargoya teslim ettiğinden dolayı benden koskoca bir artı aldı. halbuki alışmıştım ben günlerce beklemeye (:

Kargo paketini açtığımda bu şirin kutu karşıladı beni. İçini açtığımdaysa aldığım ürünün özenle paketlendiğini gördüm. Tabi yanında hediyelerim de vardı :)

Organik Shea Yağı
Aldığım shea yağının deneme boyu ve yine Cyrene markasının akneli ciltler için toniği hediye olarak şirin bir çorap ile birlikte geldi. Bir de tester şampuan vardı ama onu kaybettiğim için ne olduğunu söyleyemeyeceğim :) Bu arada alışverişimin kargosunun ücretsiz olması beni çok mutlu etti. 

Ben shea yağını sevgili Başak'ın tavsiyesiyle hamilelik döneminde oluşabilecek çatlakları önlemek için aldım. Doktorum bu dönemde cildi bol bol nemlendiren herhangi bir krem kullanabileceğimi söyledi. Ben Palmer's ve Bio-Oil'den sonra bir de %100 doğal içerikli, paraben içermeyen bir ürün denemek istediğimden Cyrene shea yağını kullanmak istedim. Aslında özellikle hamileler için üretilmiş bir ürün değil ancak internetten yaptığım araştırmalar sonucu shea yağının varolan çatlak-yaraları iyileştirici ve yoğun nemlendirici özelliği özelliği olması bana hamilelik döneminde de kullanılabileceği konusunda ikna etti.

Bakalım sevecek miyim? Yakında ürün hakkında detaylı yazımı paylaşacağım.

Sevgiler…

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos