Clinique Superdefense CC Cream

Hamileliğimin 2. dönemine girdiğimden beri gerçekten de üzerimdeki ölü toprağı atıldı ve yeniden hafif de olsa makyaj yapmaya başladım. Bu süreçte en iyi arkadaşım da Clinique'in Jenna for Istanbul koleksiyonunda da yer alan CC krem oldu. Aslında BB-CC krem olayının iyice suyunun çıktığını düşündüğüm için bu ürünü almayı planlamıyordum ancak Clinique tarafından hediye gönderilince deneme şansım oldu. Açıkçası iyi ki de olmuş.

Öncelikle bilmeyenler için CC krem nedir, ne değildir özet geçeyim

CC, İngilizce “Color Correcting” teriminin kısaltması ve renk düzgünleştirici anlamına geliyor. BB kremin geliştirilmiş hali olan bu kremin en ayırt edici özelliği daha hafif olması. Yağlı ciltler tarafından rahatlıkla kullanılabilen krem, güneş koruması sağlıyor, nemlendiriyor aynı zamanda bir fondöten misali cilt tonunu eşitliyor. (kaynak : pudra.com)

Renk eşitleyici ve yağlı ciltlere uygunluğu açıkçası hayatımı kurtardı. Kapatıcılık açısından bir Missha BB krem değil belki ama yüzümdeki kızarıklıkları eşitleyip aydınlık bir görüntü sağlaması tam da aradığım şeydi. Çünkü uzun saatler çalışan, iş çıkışı kendini gezmelere atan hamile bir kadın olarak sabahları biraz şaftım kaymış uyanıyorum :) Duşumu alıp hafif bir makyaj yapınca insana dönüyorum diyebilirim :) Gerçi ilk başta renk itibariyle hafif hortlak etkisi yaratsa da zamanla ten rengimi alıyor.

Benim için tek olumsuz tarafı kalıcılığı, ancak sabitleyici pudra ile bu konuyu da bertaraf ediyorum. Parlama sorunu da yaşamıyorum.

İşte benim Clinique Superdefense CC Cream için yorumlarım böyle. Sizin beğendiğiniz cc kremler var mı?

Yorumlarınızı bekliyorum

Sevgiler...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 

1 yorum:

 

Videos