Yeni Yılın İlk Yazısı - Yılbaşı Makyajı

 Yeni yılın ilk gününden herkese merhaba! Bu yazıyı sanırım 2013'ü bitirmenin mutluluğuyla yazıyorum. Bu arada yılbaşında doğurdum da geldim deerrmişiiim :) Bu aralar kuzenimizin kızı minik Belinda ile bebek alıştırmaları yapıyoruz, bu sanırım onu ilk kucağımıza alışımız :)

 Bu yıl ilk kez yılbaşını dışarıda kutlamaya karar verdik. Fakat son günlere kadar benim büyüyen göbeğimi hiçbir elbiseme sığdıramadığımı farkedemedim (: Mango'dan aldığım siyah elbise hayatımı kurtardı. Bu arada hamile kıyafetlerini neden bu kadar çirkin yaparlar anlayamıyorum. Sayelerinde üzerime kıyafet bulamıyorum diyerek hamile şikayetlerimi bırakıyorum :)

 Yılbaşı gecesi uzun zamandır yapmadığım bir şeyi yaparak kırmızı ruj sürdüm :) Sanırım uzun zamandır çekmecemde bekleyen kırmızı rujlarıma geri dönme vakti geldi. Göz makyajımda ise kırmızı rujun en iyi tamamlayıcısı olan hafif bir smokey, eyeliner ve takma kirpik üçlüsünü kullandım :)

Sevdiklerimle geçirdiğim, eğlenceli bir yılbaşı oldu. Hatta yıllardır hiç bir yeni yılı bu kadar mutlulukla karşılamamıştım. 2013 bana iyi davranmadı ama 2014 bana iyi gelecek biliyorum. Bu yıl bana oğlumu getireceği için çok mutluyum... Alkol almamış olmama rağmen bütün fotoğraflarda deli gibi gülmemin nedeni de sanırım bu...



Bu da gece başlamadan Instagram'dan makyajımı paylaştığım fotoğrafım. Sanırım göz makyajım burada daha çok belli oluyor :)

Dilerim 2014 herkes için çok ama çok güzel olur.

Sizin yılbaşı geceniz nasıl geçti? Yeni yıldan dilekleriniz neler?

Sevgiler...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos