Merve Boluğur'un Gelinliği

Günlerdir magazin gündeminden düşmeyen, haber sitelerinin anasayfalarından duyurulan Murat Dalkılıç - Merve Boluğur düğünü sonunda gerçekleşti. Biz de rahat bir nefes aldık aynı haberi görmeyeceğimiz için. Son olarak Merve hanımkızımın gelinliğini bloga taşıyıp, bu konuyu benim açımdan kapatıyorum. 


Ben bu çiftin birlikteliğini yeni öğrenmekle birlikte, açıkçası ikisini birbirine yakıştırdım. Allah bir yastıkta kocatsın. Zaten fotoğraflarından da mutlulukları okunuyor. 

Murat Dalkılıç Merve Boğulur Evlendi

Mervenin gelinlik modeli bolca dantel detaylı ve görebildiğim kadarıyla sanıyorum üst kısmı transparan. Ben gelinlikte transparan modelleri çok tercih etmesem de, Merve'nin vücuduna yakışmış. Telli duvaklı çok güzel bir gelin olmuş. Duvak demişken... duvağa bayıldım :)

Murat Dalkılıç Merve Boğulur Evlendi

Murat Dalkılıç Merve Boğulur Evlendi

Murat Dalkılıç Merve Boğulur Evlendi

 Sanırım Merve'nin gelin haliyle eleştireceğim tek konu makyajı... Keşke bu kadar abartılı bir göz makyajı yapmasaymış. Bu kadar kuyruklu, kedi gözü eyelinerı gelin makyajına yakıştıramadım. Bu kadar koyu bir göz makyajı isteniyorsa, bir smokey eye daha hoş durabilirdi.

Murat Dalkılıç Merve Boğulur Evlendi

Diyeceğim o ki, onlar ermiş muradına, biz çıkalım kerevetine...

Gelin yazıları yazmayı çok seviyorum. Bir sonraki ünlü düğününde görüşene kadar esen kalın :)

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos