MAC - Honey Love Ruj


Blogumda tamamlanıp paylaşılmayı bekleyen taslaklarımda tam 27 adet video olduğunu biliyor musunuz :D

Aslında bir blogger olarak yeni yazılar konusunda bolca fikre ve materyale sahip olsam da tam zamanlı işim ve anneliğim blogu malesef ikinci plana atmama neden oluyor.

Bu yazı da Şubat ayından beri yazı taslaklarımda paylaşılmayı bekleyenlerden. Belki de en çok haksızlık yaptığım. Nedeni ise sonunda ten rengime uygun bir nude ruj bulup da bunu sizinle paylaşmamış olmam.

Mac Honey Love, Mac'in mat ruj serisinden. Doğum sonrası işe başlayacağım hafta kendimi Mac'e atıp bu rujla ödüllendirmiştim pek de renginden emin olmadan. Ancak hem MUA'nın ısrarı hem de Demir'in durmayışı nedeniyle alıp çıkmıştım. Fakat sonrasında aldığıma çok mutlu oldum.

Zira geçtiğimiz dönem boyunca neredeyse sadece 2 ruj kullandım diyebilirim makyaj yaptığım zamanlarda. Bunlardan biri Mac Honey Love, diğeri de kendime en çok yakıştırdığım kırmızı ruj olan Estee Lauder Pure Color Envy.


Mat yapısı nedeniyle kalıcı fakat diğer mat rujlar gibi dudağı kurutmayan bir ruj. Tek püf noktası dudak kalemiyle kullanmanız gerektiği. Ben Essence'in in the nude dudak kalemiyle birlikte kullanıyorum. Bence ikisi birbiri için biçilmiş kaftan.

Benim gibi nude ruj bulamayan esmerlere önerimdir.

Sevgiler....



3 yorum:

  1. Çok yakışmış ki ^^ Tenime uyabilse almayı istediğim bir renkti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenememiştim ilk başta. Bir de uygun bir dudak kalemiyle dene derim

      Sil
  2. Çok güzel olmuş Sehercim <3 Benim için de nüde ruj tam bir kabus. Çünkü beyaz tenliyim ama dudaklarım koyu renk :o

    YanıtlaSil

 

Videos