Instagram'ın En Çok Takip Edilen 5 Ünlüsü



İtiraf ediyorum. Instagram benim son yıllardaki bağımlılığım olabilir. Ancak sosyal medyayla haşır neşir olan kim Instagram'da vakit geçirmiyor. Gün içerisinde pek bakamasam bile özellikle akşamları tüm günün acısını çıkarıyorum ve evet bu bana daha az kitap okumaya maloluyor :(

İyisiyle kötüsüyle benim gibi Instagram severler ya da Instagram'a yabancı olanlar için en çok takip edilen 5 ünlü geliyor. Takipçi sayılarına dikkat (:

1 - Beyonce

Müziğin günümüzdeki kraliçesi Beyonce pek tabi Instagram'ın da kraliçesi. Kendisi Instagram'da paylaştığı fotoğraflarında herhangi bir filtre kullanmadığını belirterek ayrıca dikkat çekiyor ve 43.4 milyon takipçiyle listemizin başında yer alıyor. 
A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

2 - Kim Kardashian

Bu kadından hiç hazzetmediğimi daha önce belirtmiş miydim? Evet, Kim'i çok itici buluyorum. Fakat dünyanın 43.3 milyonluk kısmı benimle aynı fikirde olmayarak Kim Kardashian'ı Instagram'da takip ediyor.

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

3- Taylor Swift

Sanırım yaş itibariyle Taylor'ın müziğine için hiç ısınmadı. Ancak bu kızın tarzını seviyorum. Amerika'nın "sweetheart"ı Taylor 42.7 milyon takipçiyle Instagram'ın en çok takip edilen kişilerinden.


A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

4- Kendall Jenner

Kardashian'lar tabi ki her yerde. Ve bu kalabalık ailenin üyeleri pek tabi ki Instagram'ın en çok takip edilenleri listesinde de kalabalıklar. İçlerinde en sevdiğim duruşu ve tarzıyla Kendall olabilir. Kandisini takip etmiyormuşum hemen bir follow çakalım o zaman. Bu arada kendisinin takipçi sayısı 34.8 milyon.

A photo posted by Kendall Jenner (@kendalljenner) on

5 - Kylie Jenner

Ve pek tabi Kylie listemize 5. sıradan dahil oluyor. Bu aralar blogda istemsiz olarak fazlaca Kylie Jenner'dan bahsetmeye başladım. Sanırım buna bir son vermem gerekiyor. Zaten muhtemelen Instagram'dan takip ediyorsunuzdur. Kendisinin takipçi sayısı 33 m.

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

2 yorum:

  1. kardahian klanı ile sevgi-nefret ilişkisi yaşıyorum ve yeni trans eski baba dahil hepsini takip ediyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem bu kadar kardashianlar hakkında söylenip hem de takip etmekten kendimizi alamıyoruz :) Caithlyn'e de biraz gıcık olmaa başladım. Durumunu iyice reklam malzemesi yaptı. Bir de kendine ait bir reality show'u var artık.

      Sil

 

Videos