Büyük Beden Kadınların Giyemeyeceği Söylenen Kıyafetleri Nasıl Giyersiniz?


Büyük Bedenler İçin Stil Rehberi
Büyük Beden Stil Önerileri
Son 1-2 yıldır aldığım kilolar nedeniyle kendime hiçbirşeyin yakışmayacağını düşünüp, sürekli kilo vereceğim hayaliyle neredeyse hiç kıyafet almıyordum. Ya da aldıklarım tamamen bol, tüm hatlarımı kapatan kıyafetler oluyordu. 

Bu sene başında gardırobuma gerçek bir bahar temizliği yaptım ve içinde kendimi kötü hissettiğim tüm kıyafetleri temizledim. Ve son bir kaç yıldır bacaklarımın tombiş olduğunu ya da göbeğimin olduğunu düşündüğüm için yanına yanaşmadığım elbiseler ve eteklere yer açtım. Voila! İnanın çok çok daha zayıflamış olmasam bile sevdiğim, beğendiğim kıyafetlerin içinde uzun yıllar sonra kendimi iyi hissettim. 

Hepimiz duyuyoruz. Kiloluysan onu giyemezsin, bunu giyemezsin diye... Ben doğru kesimlerde ve doğru şekilde giyildiğinde her tarzda kıyafeti herkesin giyebileceğiniz düşünüyorum. Önemli olan vücudunuzu tanımanız ve size neyin, nasıl yakışacağını bilmeniz.

Bu videoda ünlü büyük beden modeli ve aktivist Asley Graham, Glamour dergisi iş birliğiyle büyük beden kadınların da sezon trendlerini rahatlıkla takip edebileceğinden bahsedip, çizgili kıyafetler şişman gösterir, büyük bedenli kişiler beyaz giyemez gibi ön yargıları ortadan kaldırıyor.



1 yorum:

  1. büyük bedenlerin uygun kıyafet içinde harika durdukları bir gerçek bazıları öyle bir giyiniyor ki o sıskalardan daha çok yakışıyor kıyafetler..

    YanıtlaSil

 

Videos