Doğum Sonrası Mayodan Bikiniye Geçiş - Hala Umut Var

Doğum Sonrası Zayıflama, İncelme
Mayodan Bikiniye Geçiş
Hola!

Beni hatırladınız mı? Hani bir blogger vardı, eskiden düzenli yazan :)

Son dönemde blogumla ilgili çok güzel gelişmeler olsa da bloga yazmaya fırsat bulamıyordum. İş değişikliği ve freelance işler derken aslında biraz da bilinçli olarak blogu ikinci plana koymuştum. Çünkü diğer türlü her şeyi aynı anda yapmaya çalışmak bünyede sadece stres ve yetersizlik duygusu yaratmaktan başka bir işe yaramıyor. Bu nedenle de kendime daha az yüklenmeye çalışıyorum. Sonuçta tek bedende var olan bir insanım ve şu an 13 aylık oğlumla üzerimde normalden biraz fazla sorumluluk var.



Geçtiğimiz son 3-4 ay iş açısından da fazla stresli olunca, spor da yapsam kendimi fazlasıyla yemeğe ve vücudumu sözün özü çöp öğütücüye çevirmeye devam ettim. Malesef hayatımda bir öncelik sırası yapmam gerekirse hep en sona kendimi koyuyorum. Beslenme de bunların en sonunda yer alıyor. İşlerim yoğunsa öğün atlıyor ya da o an sadece açlığımı gidermek için çöp gıdalara sarılıp, akşam da önüme konulan herşeyi son kırıntısına kadar yiyorum. Ve evet stresimi yemekten çıkarıyorum.

Vücudum da bu duruma error veriyor tabi ki. Son dönemlerde üstümden tır geçmiş gibi hissetmemin en büyük nedeni uykusuzluksa, diğeri de beslenmem. Haddinden fazla et ve karbonhidrat tüketiyorum ve bu bana kendimi hiç de iyi hissettirmiyor.

Hal böyle olunca üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen bu yıl da bikini giyecek cesareti kendimde bulamıyorum. Hem fazlasıyla yağlı (vücudumdaki yağ oranı 22 kg) hem de deforme olmuş bir vücuda sahibim. Karnımda hamilelik sonrası oluşan Diastasis Reacti ile hala hamile gibiyim ve aslında kendime itiraf etmesem de bu benim canımı baya baya sıkıyor. Çünkü istediğim kıyafetlerin hiçbiri bana yakışmıyor. Dahası eski kıyafetlerim de içlerine girebilsem bile eskisi gibi görünmüyor. Bu arada yanlış anlaşılması "0" beden olmak gibi bir idealim yok. Sağlıklı görüneyim yeter.

Hal böyle olunca kendime çekidüzen verme zamanı geldi de geçiyor. Sporun yanında biraz da destek almak istiyorum vücudumun toparlanması konusunda. Özellikle LPG ile incelme konusu kafamı kurcalıyor ve bu konuda araştırmalarım sürüyor. Bıçak altına yatmak istemediğimi kesinlikle biliyorum ama bunun dışındaki alternatif yöntemlere açığım. Sizin LPG deneyiminiz var mı? Ya da bana ne önerirsiniz? Bu konu ile ilgili araştırmalarım sürecek ve elimden geldiğince buradan sizi bilgilendirmeye devam edeceğim. "Doğum sonrası mayodan bikiniye geçiş" tek bir yazı değil bir yazı dizisi olacak ve umarım Eylül'de gideceğim tatilde mayodan bikiniye geçiş yapabileceğim.

Yazının başlığında da dediğim gibi hala umut var :)

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos