Doğum Sonrası Mayodan Bikiniye Geçiş 2 - LPG Denemeleri

Bir önceki yazımda hatırlarsanız artık biraz destek almak istediğimden bahsetmiştim. Spora düzenli gidemediğim için az da olsa bir etki görüyorum ancak karnımdaki ciddi deformasyon dan kurtulmadan kendimi bikiniye girebilecek gibi hissetmiyorum.

Bir çok güzellik merkezinde farklı makineler ve farklı programlar mevcut. Açıkçası bu makine işlerine çok kafamı yormadım. Güvendiğim ellere kendimi teslim etmek istedim. Gideceğim merkez iş yerime de yakın olmalıydı ki seanslarıma düzenli olarak gidebileyim.

Bir çoğumuzun Kryolan'dan bildiği Nişantaşı'ndaki Nubia'da da Lipomassage programlarının olduğunu öğrenince kafamda bir ışık yandı, "İşte bu!".

Estetisyen Seda Hanım'la tanıştıktan sonra da kendimi ellerine teslim ettim. Kendisi son derece profesyonel ve bir çok güzellik uzmanı gibi size kendinizi kötü hissettirmeden, boş vaatler vermeden ihtiyaçlarınızı belirleyip sizinle birlikte bir yol haritası çıkarıyor.

Biz şimdilik 10 seanslık bir program belirledik ve benim şikayetim karın bölgemde olduğundan dolayı o bölge ağırlıklı çalışıyoruz. İlk 3 seansın ardından çıkan sonuç harika....


Toplamda 22.5 cm inanılmaz :) Açıkçası bu kadarını beklemiyordum. Hatta ölçüme inanmayıp eski kıyafetlerime girmeye kalktım ve gerçekten de eski elbiselerime girdim :) Ağrısız, acısız... Her seansı ortalama yarım saat süren bir masajla. Hem rahatlıyorum, hem inceliyorum daha ne isteyeyim. Bu işin en güzel yanı yeni doğum yapmış kişiler için ideal olması. Herhangi bir ilaç vs. kullanmadığınızdan emzirirken de uygulatabiliyorsunuz. Doğumdan 6 hafta sonra yaptırabiliyorsunuz ancak size tavsiyem doğumdan sonra vücudunuza en az 6 ay zaman tanımanız. Zaten büyük ölçüde vücudunuzun kendini toparladığını göreceksiniz.

Şu an için önümde 7 seans var. Önümüzdeki inşallah 3 günlük bir detoks yapmayı planlıyorum. Yediklerime de dikkat etmeye çalışsam da Ramazan ayı biraz beni zorluyor.

Bir sonraki yazımda LPG tekniğinden daha detaylı bahsedeceğim. Acaba Seda Hanım'la yapacağımız bir video mu gelse? :) Sorusu olan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos