AVON Be (EDT) Parfümler

Hazır okullar açılmışken, okula giderken ya da günlük olarak kullanabileceğiniz uygun fiyatlı bir parfüm önerisinde bulunmak istiyorum. Avon Be... 
Ortaokul, lise ve üniversitedeyken o pahalı markalardaki parfümlerden ziyade Avon gibi uygun fiyatlı parfümleri kullanmayı açık parfüm kullanmaya tercih ederdim. En azından içeriğinden emin olduğum benim tercihim uygun fiyatlı markalı parfümlerden yanaydı. O nedenle bu 3 tatlı parfüm şişesini ilk gördüğümde aklıma okul günlerim geldi ve sizinle paylaşmak istedim :) 

Herhalde o günlere geri dönsem benim tercihim Be Romantic'den yana olurdu (Romantikliğin R'si yoktur bende :))  Zaten son dönemde gündelik olarak kullanıyorum kendisini. Hamilelik sonrası keskin kokulara pek tahammül edemiyorum. Bu yüzden body splash kıvamındaki bu hafif parfümler bana iyi geldi. Tabi parfüm diyorum ama Eau de Pafum değil Eau de Toilette

Peki Avon bu üç parfümü bakalım nasıl tanımlıyor? 

Avon Be Kadın Parfümü
Avon Be Fun
Be Fun EDT ile moduna enfes armut, pembe frezya ve misk kokularını ekle, neşeli kişiliğini keşfet. Kendin ol, eğlenceli ol!
Avon Be Kadın Parfümü
Be Romantic 
Be Romantic EDT'deki frenk üzümü, müge çiçeği ve sandal bitkisinin romantik kişiliğinle uyumlu karışımını keşfet.

Avon Be Kadın Parfümü
Be Daring
Be Daring EDT'deki güneşte olgunlaşmış kuş üzümü filizleri, şakayık ve amber ile dünyayı fethet!

Ben açıkçası bu parfümleri sevdim. Ancak beklentinizi çok yüksek tutmamanızda fayda var. Kalıcılık olarak çok iyi değil, body splash kıvamında. Benim için hafif olmasının da avantajıyla çantaya atıp gün içinde tazelenmelik. Zaten fiyat olarak da çok çok uygun. Hatta gördüğüm kadarıyla şu an indirimli haliyle 16 TL!

Sevgiler

Dipnot : Eau de Toilette demişken aklıma geldi. Neremy parfümlerini hatırladınız mı?Buyrunuz  O da tuvalet bu da tuvalet :D 

*Ürün firma tarafından gönderilmiş olup, okumuş olduğunuz yazı benim kişisel görüşlerimi yansıtmaktadır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos