Gerçekten Akıllı Mı? - Clinique Smart Serum


Bir dönem sosyal medyada iyisiyle kötüsüyle fazlaca gördüğümüz bir ürün Clinique Smart Serum. Ben açıkçası bu ürün hakkında fikrimi belirtmek için bitmesini bekledim. Sonra da bloga yazacak zamanım olmasını tabi ki...

Öncelikle isterseniz Clinique'in bu serumu nasıl tanımladığını inceleyelim. 

  •     Cildinizin farklı ihtiyaçlarına uygun onarım sağlar.
  •     Cilt tonu eşitsizliği, koyu lekeler, çizgi ve kırışıklar, sıkılık kaybıyla savaşan tek bir akıllı serum.
  •     Özel içerikleriyle cildin onarıma hazır hale gelmesini sağlar.
  •     Patentli teknoloji. 5 yıl süren araştırmanın sonucu.
  •     Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerinin kullanımı için uygundur.
Bunca ürün denedikten sonra açıkçası böyle her şeyi vadeden bir üründen açıkçası çok fazla birşey beklemiyordum. Özellikle de "Tüm yaşlar ve farklı cilt tiplerinin kullanımı için uygundur." diyorsa.

Dediğim gibi ben yorumlarımı belirtmek için serumu tamamen bitirmeyi bekledim. Yanlış hatırlamıyorsam Eylül-Ekim-Kasım ayları arasında düzenli olarak kullandım. Günde 2 kez... Bitirmem 3 ayı bulmadı. Benim için bu kadar hızlı bitmesi, fiyatını da düşününce bir eksi puan. 

Şeftali tonlarında hafif pigmentli bir ürün. Bu özelliğiyle sanırım corrector görevi de görüyor. Kullanmanızın ardından aydınlık bir görünüm sağlıyor. Eşim bu serumu kullanırken cildimin fondötene ihtiyacı olmadığını söylemişti.(Tabi seruma bağlamadan) Gerçekten de o dönemde cildimin ne kadar iyi göründüğü konusunda iltifatlar almıştım. Ben de sonuçtan memnundum aslında. 

Benim genel olarak cildimde gözlemlediklerim şunlar oldu; cilt tonum eşitlendi, yağlanmayı azalttı, gözeneklerimin görüntüsünde düzelme oldu, kullandığım Darphin Melaperfect ile birlikte sivilce lekelerimde ciddi bir azalma gördüm. Açıkçası doğum sonrası yorgunluktan ve cilt bakımımı ihmal etmemden kaynaklanan dağılmış cildimi baya baya toparladı diyebilirim. Kırışıklar - sıkılaşma konularında ise yaşım itibariyle bir şey diyemeyeceğim. Bir de tabi ürünü kullanmayı bıraktıktan kısa bir süre sonra cildiniz eski haline geliyor. Yani kalıcı bir etkisi yok. Zaten kozmetik ürünlerinden kalıcı etki sağlama ümidini uzun süre önce yitirdim. 

Fiyatı 30 ml 225 TL, 100 ml 499 TL . Çoğunlukla eleştirilen de fiyatı. Bence de gramajına göre fiyat olarak yüksek. Bu nedenle ilk etapta ürünün 2.'sini almayı planlamamıştım. Bunun en büyük nedeni de Estee Lauder Advanced Night Repair serumdan olan yüksek beklentilerimdi. Ancak şu ana kadar Estee Lauder serum hakkında ne hissedeceğimi bilemez durumdayım (ki yaklaşık 1 ay kadar bir zamandır kullanıyorum). Bu nedenle elimdeki ürünler bittikten sonra bir çılgınlık yapıp 100 ml'i alsam mı diye de düşünmüyor değilim. Neyse ki, şu an elimde kullanılmayı bekleyen 4 serum daha var (evet ciddi stokçuyum). Hepsi bittiğinde hala şimdiye kadar kullandığım ve en beğendiğim serum ise tabi ki ikincisini alırım. En nihayetinde daha ucuza alıp memnun kalmayacağım bir ürün benim için para israfından başka bir şey olmayacaktır. 

Evet bir serum için fazlaca cümle sarfettim. Artık nasıl yazasım geldiyse :) 

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız sizlerin yorumlarını bekliyorum. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos