Yılbaşı İçin Simli Oje ile Basit Nail Art

Aralık ayı geldi bile... Hatta aralık ayı gelmiş hiç haber vermiyorsunuz desem daha yerinde olacak. Uzun süredir tembel blogger olarak blogunu boşlayan bendeniz Aralık ayı boyunca yılbaşı gecesi için bol bol yazı paylaşmayı planlıyorum. Yılbaşı makyaj videoları yolda...

Eğer sizde benim gibi nail art konusunda çok başarılı değilseniz, ojenizin üzerine ışıltılı bir topcoat ya da oje sürerek basit ama hoş bir nail arta sahip olabilirsiniz. Ben tüm yıl boyunca bu tarz simli ojeleri pek sevmesem de yılbaşı yaklaştıkça elim hep onlara gitmeye başlıyor.

Fotoğraftaki görünüm için Essie All in One Base Coat, 2 kat Pastel 119 ve fotoğrafta görmüş olduğunuz simli ojeyi (ojenin üzerinde numarası yazmıyor malesef) kullanarak ettim. Ben ortaya çıkan sonucu çok beğendim. Bu arada yalnız başına Pastel 119 harika bir bordo, kış için bordo oje arayanlara tavsiye ederim.

Bu arasa seherpolat.com 'daki ilk oje yazım vatana millete hayırlı olsun :)

Sevgiler...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos