Ayakkabı Dolabı'nda Bu Hafta : 22.11.2015

Ayakkabı Dolabımda Ne Var, Bugün Ne Giysem, Ayakkabı modelleri, Ayakkabı Markaları

Herkese merhaba

Kendimi bildim bileli (pek çoğunuz gibi) ayakkabılara karşı özel bir ilgim var. Ve aslına bakarsanız bu özel ilgimi de uzunca bir süredir "Ayakkabı Dolabı" isimli Facebook hesabımda paylaşıyorum. Kendisini bir ayakkabı markası için hazırladığımız konkur sunumu sonrası ayakkabı ateşimin iyice körüklenmesiyle açmıştım. Böylece hem beğendiğim ayakkabıları kendime saklayabilecek hem de benim gibi ayakkabı severlerle bu güzellikleri paylaşabilecektim.

Bu haftadan itibaren "Ayakkabı Dolabı"ndaki paylaşımlarımdan en en sevdiklerimi bloga da haftalık olarak konuk edeceğim. Ayrıca sizden gelecek ayakkabı fotoğraflarına da açığım. Bunlar hem kendi ayakkabınız hem de internetteki keşifleriniz olabilir. Gelin birlikte ayakkabı dolabımızı oluşturalım.

Siz de eğer benim gibi bir ayakkabı severseniz linke tıklayarak sayfaya ışınlanarak takibe alabilirsiniz. 

Bakalım bu hafta "Ayakkabı Dolabı"na girenlerden en çok hangilerini sevmişim.

ayakkabı markalları, spor ayakkabı

ayakkabı modelleri, topuklu ayakkabı, şeffaf toğuklu ayakkabı, yeşil topuklu ayakkabı


https://www.facebook.com/ayakkabilik/

topuklu ayakkabı, ökçeli ayakkabı


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos