Yves Rocher Alışverişim ve İndirim Kampanyası

Cilt Bakımı Alışverişi

Herkese merhaba! Aslen yaklaşık 1,5 ay önce yapmış olduğum Yves Rocher alışverişimle karşınızdayım!

Blogger panelin bitirilmeyi bekleyen o kadar çok yazı var ki... Yazacağım diye bilgisayar başına oturup araya iş girince bırakıyorum. Sonra o yazılar bir süre bekliyor ve en nihayetinde o konu hakkında hevesim kaçtığı için yazmaktan vazgeçiyorum.

Ancak... bugün cep telefonuma gelen Yves Rocher kampanya mesajını görünce, bu yazıyı hatırladım ve hızlıca finalize ettim.


Aslında mağazaya şu an hala devam eden ve 7 Ekim'de sona erecek "49 TL'ye anında 15 TL indirim ve orjinal boy şampuan hediye" kampanyası için gitmiştim fakat mağazadaki satış danışmanı doğum günü kampanyam olduğunu söyleyince ona yöneldim :)

Eğer Yves Rocher kartınız varsa benim gibi 1 alana, 1 bedava + hediye kampanyasından faydalanabilirsiniz. Yani bu alışverişimde sadece 2 ürün için ödeme yapıp 5 ürünle mağazadan çıktım :D

Peki neler aldım?

Cilt Bakımı Alışverişim
Yves Rocher Sebo Vegetal Matifying Gel Cream, Pore Minimizing Serum, Zero Blemish Gel Cream

Bu serinin daha önce temizleyici jelini kullanmış ve beğenmiştim. Karma ciltlere uygun olduğundan Sebo Vegetal'in matlaştırıcı jel kremi, sorun giderici kremi ve gözenecek küçültücü  serumunu aldım. 

Cilt Bakımı Alışverişim, Göz Kremi
Yves Rocher Hydra Vegetal Fresh Gel Undereye Bags 
Hydra Vegetal göz kremi... Sanırım bu işimde en çok bunu sevdim

Cilt Bakımı Alışverişim, Şampuan
Yves Rocher 3in1 Detangling Body&Shine Shampoo 

Son olarak Detangling şampuan... Bu da hediyeydi.

Aslında bakarsanız bu ürünlerin bir kısmını yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ancak yorumlarım ayrıca yazacağım :)

Yeni bir yazıda görüşene dek esen kalın efemmm

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Videos