Mim : Sonbahar


Her ne kadar ben bir yaz çocuğu olsam da sonbaharı çocukluğumdan beri çok severim. Bu nedenle Makeupsavvy.co.uk'ta bu tag'i görünce Türkçe'ye çevirip sizlerle paylaşmak istedim :)



1. Sonbahara dair en sevdiğim şey nedir?

Hmmm.... Havalar soğumaya başladıkça battaniyeme sarılıp uyumak :)


2. En sevdiğim içecek

Sıcacık bir Tchai tea latte. Sonbaharla başlayıp kıış sonuna kadar her gün içerim :)

3. En sevdiğim mum

Bath and Body Works Sandalwood Vanilla. Bu mumun kokusu beni mutlu ediyor

4. En sevdiğim ruj

Clinique Chubby Stick Intense - Broadest Berry. Tam bir sonbahar rengi. Bir sonraki videomdaki kahramanlardan biri olacak.

5. Günlük nemlendiricim
Darphin Hydraskin Light

6. Günlük göz farım
Rimmel Colour Rush Mono Eyeshadow - 060 Bronzed

11. En sevdiğim oje
Rimmel Posh Spice. Her daim en sevdiklerimden :)

7. En sevdiğim şarkı
Sonbahar ile alakasız ama son dönemde en sevdiğim şarkı Arctic Monkeys - Do I wanna know . Hatta Arctic Monkey's son albümüyle gönlümü bir kez daha fethetti diyebiliriz.

8.En sevdiğim kıyafetim/aksesuarım
Pudra pembesi şalım, şimdiden yanıma almaya başladım :)

9.Kendimi nasıl şımartıyorum
Banyo sonrası sıcak süt ve kek kaçamaklarıyla :)

10. Sonbaharda olmayı en sevdiğim yer
Abant gölü, ama bu yıl gitme imkanım olmadığından dolayı Yıldız parkıyla idare ediyorum :)

Sizin sonbahar favorileriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum...

Ayrıca bu mimi sevgili arkadaşlarım Shayna, Chunli Beauty, Nazlı, Oyita ve OjemRujumRimelim'e gönderiyorum :)

Sevgiler...


 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 
 1. Favourite thing about Autumn?
1. Favourite thing about Autumn?
 1. Favourite thing about Autumn?

4 yorum:

  1. Canim; mim icin tesekkurler :) Bloga mim ekleyemiyorum ama buradan seve seve cevaplarim:)

    1. Sonbahara dair en sevdiğim şey nedir?
    Kahve ve dizi keyfi & kahve ile kitap okuma

    2. En sevdiğim içecek
    Yesilcay,ama kahveyi de ekleyebilirim

    3. En sevdiğim mum
    Vanilyali tarcinli cikolatalı her koku beni mutlu eder,mumda da ayni sekilde:)

    4. En sevdiğim ruj
    Su aralar galiba Rimmel Londn Kate Moss 113 no

    5. Günlük nemlendiricim
    Bu aralar Lancome Dreamtone nemlendirici niyetine:)

    6. Günlük göz farım
    İih hic benlik soru degil,far surmuyorum pek:)

    11. En sevdiğim oje
    Butun ojelerini seven biriyim ayrim yapamam:)

    7. En sevdiğim şarkı
    David Guetta - Without You 'nun Boyce versiyonu,aslinda pek cok var ama aklima ilk bu geldi az once dinlemistim:)

    8.En sevdiğim kıyafetim/aksesuarım
    Jeanlarim canimdir, aksesuar olarak sapka ve yuzuk takmaya bayilirim

    9.Kendimi nasıl şımartıyorum
    Kozmetik alarak :(

    10. Sonbaharda olmayı en sevdiğim yer
    Sevgiliyle her yer guzel,ama İstanbulun yeri ayri <3

    Optum cook :) Telden anca bu kadar yazabildim xX

    YanıtlaSil
  2. Blogum yok diye mim yapmayacak değilim :)) Saksı mıyım canım :D

    1. Sonbahara dair en sevdiğim şey nedir?
    Yağmur ve toprak kokusu..

    2. En sevdiğim içecek
    Peppermint Mocha :)

    3. En sevdiğim mum
    Homemade cookies

    4. En sevdiğim ruj
    Bordo renkli her ruj olabilir..

    5. Günlük nemlendiricim
    Yves Rocher Hydra Vegetal Jel krem

    6. Günlük göz farım
    Flormar Terracotta mat far M108


    7. En sevdiğim şarkı
    Paloma Faith - Play on

    8.En sevdiğim kıyafetim/aksesuarım
    Siyah opak çorap+Siyah mini etek+ siyah babet+beyaz top+uzun kolye

    9.Kendimi nasıl şımartıyorum
    Çikolata ile :)

    10. Sonbaharda olmayı en sevdiğim yer
    Nice/Fransa <3

    11. En sevdiğim oje
    Kırmızı <3

    YanıtlaSil

 

Videos