Rimmel Lasting Finish by Kate Ruj - 102




Pembe tonlarındaki her ruju sevme potansiyelim olduğu doğrudur :) İşte bu da aşık olduğum rujlarımdan biri. Rimmel by Kate Moss mat ruj serisinden tek sahip olduğum renk. İlk indirim döneminde diğer renkleri de alınacak mutlaka...


Ben bu rengi özellkle günlük makyajımda kullanmayı tercih ediyorum, far vs. pek kullanmadığımdan dolayı yüzüme renk kattığını düşünüyorum. Kalıcılığı diğer kullandığım mat rujlara göre daha az ama yine de başarılı sayılabilir. Tek eksik yanı mat rujların bir özelliği olan dudakları kurutma özelliği sanırım. Bu yüzden kullanmadan önce dudaklarınızı nemlendirmeyi tercih edebilirsiniz.

Sevgiler...

-----

Yes, it's true that I have tend to love lipsticks with pink tones. It is one of them which I'm in love with. The only one that I have from Rimmel by Kate matte lipstick collection. And I believe it won't be the only one.

This is my go to lipstick nowadays. I like how it brightens up my face, since I don't use much eyeshadow. It stays less than the my other matte lipsticks but I can say that it is still a long lasting lipstick. The only negative thing about this lipstick is it dries my lips. You can consider to use a lip balm before applying it.

Kisses...

 Daha fazlası için sosyal medyada takip edin! 

2 yorum:

  1. Rengi çok hoş! Kate moss rujları seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum ama her gittiğimde çok az rengini bulabiliyorum

      Sil

 

Videos